פתאום אוכל בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פתאום אוכל בלילה
    מיה
    04/09/2009

    שלום רב
    ביתי בת כמעט חצי שנה
    כבר מההתחלה ישנה לילה רצוף ללא התעוררויות לאוכל.
    ועכשיו חלה איזושהיא ריגרסיה.
    היא כמה פעמים בלילה לאוכל.
    בכל פעם אוכלת 120 מ"ל -וזה אחרי שהצלחתי להוריד אותה מ 180 מ"ל.
    אחות בטיפת חלב אמרה לי לשים כפית אחת פחות ממה שצריך על כמות המים וכך האוכל לא יהיה לה טעים והיא לא תרצה לאכול!!!???!!!
    תשובה אדיוטית בעיני(ובעיני כל הסובבים אותי כששמעו אותה)
    עוד היא אמרה שזה נורמלי לגיל הזה אבל בגיל חצי שנה לעשות "קאט" לגמרי עם האוכל.
    גם אם היא תבכה יומיים שלושה ,יעבור לה - תגובת האחות בטיפת חלב
    אשמח אם תוכלו לייעץ לי עליי לעשות
    בתודה מראש
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פתאום אוכל בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיה

    בשמת אהרונסון
    05/09/2009

    מיה שלום,

    עד סוף שנת החיים הראשונה הרגלי השינה והאכילה של תינוקות אינם יציבים. הדבר תלוי בתהליכי ויסות והבשלה של מערכות שונות בגופם (קצב ההבשלה משתנה בין תינוקות שונים), וכן מושפע מהרגלים. עד כה זכיתם לתינוקת אשר איפשרה לכם לילות שקטים ורגועים, וכעת הדבר משתנה- חוויה בוודאי לא פשוטה עבורכם ההורים, הדורשת גם מכם שינוי בהרגלים ובציפיות ממנה. לא הייתי מכנה זאת "רגרסיה", אלא שינוי בדפוסי השינה, שכן יתכן שהדבר קשור לכך שהיא גדלה וצורכת יותר מזון כדי לחוש שובע. ישנם אמנם אנשי מקצוע הטוענים כי לאחר גיל חצי שנה אכילת לילה אצל תינוקות אינה הכרחית מבחינה פיזיולוגית, ואכן ישנם תינוקות אשר דפוסי השינה והאכילה שלהם מתייצבים לשנת לילה שלמה. יחד עם זאת, תינוקות רבים בגילה ואף גדולים ממנה עדיין מקיצים בלילה כדי לאכול, עד שהרגל זה נעלם בהדרגה בסביבות גיל שנה כאמור.
    עמדתי היא שיש לכבד את הקצב האישי של כל תינוק ואת האינטואציה של ההורים. מדבריך נשמע שהיא אכן רעבה בלילות, ולכן הייתי בודקת: 1. האם ארוחה גדולה לפני השינה מפחיתה את היקיצות שלה בלילה.
    2. אם נאלצת לאכול בלילה, הרי שכדאי לנסות לתת ארוחה גדולה אחת שתשביע אותה ליותר זמן, ולא בקבוקים דלילים אשר יגרמו לה ולכם לקום בתכיפות.
    נראה שניתן בינתיים לדחות את הפסקת האכילה בלילה, ובכך היא אינה שונה מתינוקות רבים אחרים.
    היקיצות והעייפות קשות ומתישות את ההורים, אך עם ההתפתחות והזמן כל זה יעבור,
    באיחולי הצלחה ולילות קלים,

    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל בלילה

    מיה
    07/09/2009

    שלום בשמת.
    ראשית תודה רבה לך על תשובתך.
    בקשר לארוחה גדולה יותר לפני השינה,זה מה שאני עושה.הארוחה היחידה ביום שהיא אוכלת 240 מ"ל (כל שאר הארוחות הן 180 מ"ל)
    האם להגדיל שוב את כמות האוכל???
    תודה מראש
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו