בת 10 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 10 חודשים
    נ
    24/09/2009


    ביתי בת 10 חודשים זוחלת יושבת עומדת כל הזמן מקשקשת כמעט את כל ההבהרות חוזרת אחרי אחרי פרצופים או תנועות או קולות "שיעול" כל היום היא שרה ומדברת , עושה כפיים וכו' , עדין אין לה שינים בכלל. וגם אינה מגיבה שאני שואלת איפה אבא? איפה? אור ? או כל דבר כזה ?

    ממה שכתבתי מה את חושבת על ההתפתחות ?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 10 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממה את חוששת?

    בשמת אהרונסון
    25/09/2009

    נ' שלום,

    נשמע תקין מבחינה מוטורית ותקשורתית. האם תוכלי למקד את שאלתך?

    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חוששת

    נ
    25/09/2009

    שלום בשמת

    אני חוששת שמה היא לא מבינה שאני שואלת איפה אור או אבא? לא מזיזה את ראשה לכיוון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ

    בשמת אהרונסון
    26/09/2009

    הי,
    מאחר שהיא מחקה יפה תנועות שלך אני יוצאת מנקודת הנחה שכרגע אין קושי תקשורתי. ישנן כמה אפשרויות שיש לבדוק לפני שנחשוד בבעיה:

    ראשית צריך לשלול קושי בשמיעה שיכול להסביר אי הפניית ראש בהמשך לפניה אליה.
    שנית, חלק מהתינוקות מאופיינים בסיגנון קשב של "מיקוד יתר". המשמעות היא שהם נוטים לשקוע במשחק ומתקשים להפנות קשב לגירויים חיצוניים תוך כדי, אלא אם ממש פונים אליהם ישירות, מקרוב, נוגעים בהם כדי להסב תשומת לב וכו'.
    שלישית, בדקי האם את יכולה ללמד אותה את האופן שבו מתייחסים לגירויים בסביבה, לשאלות כמו "איפה". עשי זאת במצב שבו את קרובה אליה פיזית, כמו כאשר היא על הידיים: הצביעי לאור והביטי בה. אמרי "הנה אור" תוך כדי הצבעה על האור, והסבי מבטך אל האור. אח"כ החזירי שוב את המבט אליה. ישנם תינוקות שלא מגיבים אוטומטית וצריך ללמד אותם את "מעגל התקשורת" הזה.חוזרים על זה כמה פעמים עם אבא, אור ועוד גירויים שהיא מכירה. בהדרגה תחול למידה ותבין את משמעות ה"איפה".
    אם בכ"ז ממש אין שינוי ותראה כמתעלמת מסביבתה בגיל שנה, אפשר להתיעץ עם רופא התפתחותי.
    שיהיה בהצלחה רבה וגמר חתימה טובה,
    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבשמת

    נ
    26/09/2009

    שבוע טוב

    המון תודהעל התיחסותך.כשאני אומרת לה לעשות כפיים היא עושה או כל מיני חיכוים של קולות וכדומה.

    ואני אכן מראה ומסבירה לה כמו שציינת והיא מתעלמת . ברור מאוד שהיא מזהה ומתלהבת כשרואה את אבא ואת אח שלה ומשחקת ומשתוללת.

    בכל אופן זה נקרה איחור שהיא עדין לא מצביע או מסתכלת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו