פספוסים בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פספוסים בלילה
    יעל
    25/09/2009

    שלום, הקטן שלי בן 2.7 כבר גמול 3 חודשים, גמילה מיוזמתו בצורה חלקה וטובה. מאז הגמילה (לאחר שבוע גם גמילת לילה חלקה) לא פיספס אפילו פעם אחת בלילה ופתאום ב-3 בקרים האחרונים התעורר רטוב כולו במיטה. יש לי הרגשה שזה מהבוקר ולא ממש מהלילה כי לא היה מסוגל לישון ברטיבות כזו. אין שום שינוי בתקופה וזו ואני לא מצליחה לחשוב על סיבה לכך. היתה תקופה בתחילת השנה ,עברו מבנה בגן, שהיו כמה ימים שפספס קצת במשך היום אך זה עבר תוך 3-4 ימים.
    עד כה לא אמרנו כלום. מה יכולה להיות הסיבה לכך? כיצד להגיב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פספוסים בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיספוסים בגמילה

    בשמת אהרונסון
    25/09/2009

    יעל שלום,

    לא להיבהל- כדאי לקחת בחשבון שפיספוסים הם חלק אינטגרלי מתהליך הגמילה, "חלקה" ככל שתהייה. הוא עדיין צעיר למדי, ויתכן שהמערכת הפיזיולוגית שלו בכ"ז עדיין לא הסתגלה לחלוטין לעניין ההתאפקות הלילית, כך ששינויים בסביבה יכולים להפר בקלות יחסית את האיזון. מספיקה סיבה טכנית כמו התקררות מזג האוויר בלילה/לפנות בוקר כדי לעורר הרטבת לילה. גם תקופת מתח כמו שינוי בגן יכולה להיות סיבה. אם אין שינויים דרמטיים אחרים, קרוב לוודאי שהתופעה תחלוף.
    מבחינת תגובה- בעיקר ללוות אותו בזה. להימנע מעיסוק יתר, אך לא להתעלם מההרטבה (אפשר לציין בפניו את העובדה שהרטיב ולהחליף מצעים). אין מקום לכעס או להאשמה.
    כמובן שכשקם יבש- לעודד על ההצלחה.

    באיחולי גמר חתימה טובה ולילות יבשים,

    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו