גמילה ,האם נכון??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה ,האם נכון??
    מיטל
    03/10/2009

    בנותיי בנות השנה וחצי מבינות מה זה פיפי וקקי. שאני הולכת לשירותים הן מייד אומרות לי... פיפי.

    לפני שהן מתקלחות הן מסתובות עירומות בבית ואבא שלהן לימד אותן מה פיפי וקקי... הוא אומר נו תעשי פיפי .... ואז היא עומדת ועושה ומייד מצביעה ואומרת פיפי.
    גם קקי לפעמים היא עושה ברצפה רצה אליי ואומרת קקי ומצביעה.
    זה נותן לי להבין שהן מבינות.
    האם כדאי לנסות לגמול אותן בגיל זה??? ( למרות ששמעתי שבגיל זה עדיין לא כדאי ).

    או אולי לא לגמול ולצפות שיהיו בלי חיתול, אלא שהן עירומות להסביר להן שעושים בסיר ולנסות ללמד אותן כבר מעכשיו.

    מה דעתך???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה ,האם נכון??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע נכון מאוד

    אילנית
    06/10/2009

    שלום לך,
    תקראי מאמרים של דפנה תייר שבפירוש מעודדת גמילה בגיל מוקדם, למרות שרוב אנשי המקצוע טוענים שיש להמתין לגיל מאוחר יותר. גם הבן שלי בן שנה וחצי והתחלתי איתו ונראה לי שזה דווקא הולך טוב.
    בהצלחה ומועדים לשמחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחיתולים בגיל צעיר

    מיכל דביר קורן
    06/10/2009

    שלום מיטל,
    הגישה לדחות את הגמילה לגיל שנתיים וחצי-שלוש הפכה רווחת מאז השימוש האינטנסיבי בטיטולים חד-פעמיים, אבל בעבר, וגם בהווה בתרבויות מסוימות, מקובל לגמול פעוטות בגיל צעיר הרבה יותר, למשל שנה וחצי. הסימנים שאת מתארת הם אכן עיניין מוגבר שלהן בנושא, ויתכן כי ניתן להתחיל לאמן אותן בנושא. גמילה היא בעצם אימון לניקיון, הליך למידה לכל דבר שנמצא באחריות ההורים ובהדרגה עובר אל הילדים. שימי לב שחשוב להקפיד על מסר אחיד בגמילה - אם הן מצופות להשתמש בסיר/ישבנון, עלייך להסיר את הטיטול לזמנים ממושכים ולא רק "כשיש זמן", ומומלץ להקדיש מספר ימים לשם כך (וכמובן מדובר בגמילת יום בלבד ולא בגמילת לילה).
    מדברייך אני מבינה שמדובר בתאומות: חשוב לשים לב לקצב האישי של כל אחת מהן ולא לצפות שהן יעשו את אותם צעדים באותו זמן.
    אני מזמינה אותך לקרוא דיונים קודמים בפורום שלנו שעוסקים בתהליך הגמילה.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו