בבקשה עזרה דחופה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה דחופה!!!
    ענת
    10/10/2009

    בני בן חודשיים וחצי, לא מוכן בשום אופן לקבל בקבוק. ניסיתי כבר 2 סוגי פטמות וניסיתי להניקו מבקבוק בכל הצורות: בחושך, כשעייף, על ידי, ע"י מישהו אחר, כשרעב מאוד, כששבע, ניסיתי בהתחלה תחליף וכשלא הסכים שאבתי לו ועדיין לא מסכים. הוא צורח בכל הגרון בלי להרגע, הגעתי עד שעה של צרחות! אני מנסה הכל כבר כשבועיים ולא מצליחה עוד מעט הוא אמור ללכת לפעוטון ולא מסכימים לקבלו בלי שיהיה רגיל לבקבוק ואני חייבת לצאת לעבודה!!!
    מה אפשר לעשות????
    עלי לציין שגם מוצץ הוא לא אוהב במיוחד. לקח לי הרבה זמן להרגילו למוצץ ועדיין אם הוא עצבני הוא לא יהיה מוכן לקחת את המוצץ וזה רק מעצבן אותו יותר כשאני מציעה...
    שמעתי על 2 סוגי בקבוקים לסרבנים- bebe ו- haberman. אני רוצה לנסות אותם אך מכיוון שהם נורא יקרים רציתי לדעת אם יש איזשהם המלצות עליהם...
    אשמח לכל מידע וטיפים
    אני ממש מיואשת!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה דחופה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לבקבוק

    בשמת אהרונסון
    11/10/2009

    ראשית מזל טוב וברוכה הבאה למועדון ההורים הטריים. רבים מהתינוקות היונקים אשר התרגלו לטעמה ומרקמה המיוחד של פטמת האם כמו לטעם החלב המיוחד שלה, אינם נלהבים לעבור לבקבוק. פטמת האם והחלב שלה נחווים כדבר הבטוח והבלעדי אשר מרגיע ומשביע. על כן כל מעבר כמו לפורמולת חלב או למוצץ כרוך בהסתגלות, ובניסיונות שונים של ההורים להתאים את השינוי לתינוק.
    הייתי ממליצה להרגיל בכל פעם לשינוי יחיד, למשל קודם כל להרגיל לפטמת בקבוק עם חלב אם שאוב, ובשלב מתקדם לאחר שיתרגל, להרגיל גם לשינוי בטעם (כלומר לתחליף חלב). לגבי פיטמה- נסי פטמת גומי (לטקס בגוון חום) שהיא רכה יותר וקרובה יותר בגמישות שלה לפטמה אמיתית יחסית לפטמת הסיליקון הנוקשה. לגבי מוצץ- גם כאן בד"כ קל יותר להרגיל לפטמת לטקס.
    לגבי זמן ההאכלה- רצוי לנסות כאשר הוא רעב, או לאחר שינק קצת. קרוב לוודאי שיהיה לו קשה לפנות לבקבוק כאשר את מאכילה אותו, שכן הריח שלך "מסגיר" אותך ואת העובדה שחלב האם זמין. לכן בד"כ ממליצים שאת ההאכלות הראשונות מבקבוק יעשה ההורה השני. חשוב לנסות מספר ימים ברצף, ראשית אחת ליום, וכאשר מצליחים אפשר להעלות תדירות בהדרגה. הדאגה שלך מובנת, אך תוכלי לעזור לו אם תצרי ואווירה רגועה ועקביות, ותהיי מוכנה לכך שעשוי לקחת מספר ימים/שבועות.
    שאר הגולשות מוזמנות לשתף בעצות ובהתנסות האישית שלהן,

    בהצלחה רבה וחזרה קלה לעולם העבודה,
    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו