מיטת מעבר לבת 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיטת מעבר לבת 3
    קיי
    23/10/2009

    בוקר טוב,
    בתי בת שנתיים ועשרה חודשים. ישנה עדיין במיטת התינוקת שלה. מפאת חוסר מקום (בדירה חדר שינה אחד) עוד לא העברתי אותה למיטת מעבר אבל מאתמול אני מרגישה שהגיע הזמן לגמרי. היא זקוקה ליציאה מ"הסורגים" ולחופש תנועה (פיפי בלילה וכד').
    מכיוון שאני עתידה לעבור לדירה גדולה יותר ב"ה בתוך כשנה אך מנגד לא יכולה להשאירה במיטת התינוקת שלה, האם לגילה נכון לבינתיים להעבירה למיטת מעבר. מיטת נוער תהיה ממש גדולה מידי לחדר השינה. הבנתי שמיטות מעבר הן עד לגיל 4 בממוצע. היא ילדה קטנטונת בגוף אבל גם במיטה זוגית היא נעה ונדה כך שהגודל של מיטת המעבר אל מול מיטת נוער לא ממש משנה כרגע אם כי אני לא מזלזלת בהפרש של הרוחב. הבעייה שלי כרגע היא המקום. המטרה שלי כאמור להעביר אותה לשלב שיתן לה בעיקר יותר עצמאות ותחושת בגרות.
    לאור ההסבר שלי - רציתי להתייעץ ולשמוע מנסיונכן אם אני אעשה נכון עבורה אם אעביר אותה לשנה וחצי הקרובות למיטת מעבר או האם עלי לעשות כל מאמץ להעבירה למיטת נוער למרות שגודלה כבר "יחניק" את החדר.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיטת מעבר לבת 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיטת מעבר

    בשמת אהרונסון
    24/10/2009

    שלום קיי,

    לפי גילה, האילוצים שתיארת ומאחר שהמטרה היא לאפשר לה יותר עצמאות ותחושת "בגרות", מיטת מעבר מספיקה בהחלט. ניתן יהיה להעבירה בהמשך למיטה גדולה יות, אך לא "בוער" כרגע.

    בהצלחה,
    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו