שאלה לגבי הטלת עונשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי הטלת עונשים
    אבא
    01/11/2009

    שלום רב ,
    לפנים משורת הדין אציין כי אני ובת זוגתי לשעבר נמצאים כעת בשיאו של מאבק משפטי על משמורתו של בנינו בן השלוש. אין לי כאן כוונה להכפיש או לנסות למצוא אשם בהתנהלותה של האם אלא לקבל דעה אובייקטיבית.

    שאלותי הן:
    האם עונש של נעילת קטין בן 3 בחדר סגור ע"י האם (אני מניח שזה היה לכמה דקות ייתכן שפחות) כאשר האמא ממתינה מחוץ לחדר והוא נשאר בפנים ובוכה הוא עונש הגיוני לדעתך? לטעמי מדובר על מעשה פסול מכל וכל.

    האם בסיטואציה בה הילד חשוף למריבה בין האמא לבין הוריה, והילד רואה שהיא שוברת את הכיסא שלו מתוך כעס, יש בה משום התעללות נפשית? לטעמי ההתנהלות הזאת גם פסולה מכל וכל.

    כל המידע מפי הקטין, אנחנו כרגע במצב של משמורת משותפת והקטין מבלה איתי כ 50% מהשבוע איתי, האמא מנסה להגר איתו לחו"ל.

    אשמח לשמוע דעתכם, תהה אשר תהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי הטלת עונשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאבק משמורת

    מיכל דביר קורן
    04/11/2009

    שלום אבא,
    אתה מתאר סיטואציות קשות שבוודאי מטרידות אותך מאוד. זה בוודאי מאוד קשה להיעדר מחייו של בנך ולא לדעת מה עובר עליו, מה הוא חווה ולאיזה סוג התנהגויות הוא נחשף. אני מבינה שהעמימות גדולה עוד יותר נוכח החשש שזכויותייך כאביו ייפגעו בהליך זה. מדובר בתקופה סוערת ומורכבת עבור כולכם, ובנך בוודאי מגיב, בדרכו שלו, למציאות החדשה שנכפתה עליו. אני מניחה שבנך משתף אותך בחוויות המבלבלות שהוא חווה דרך נקודת מבטו הילדותית, ומבלי להבין את התמונה כולה.
    בתקופות כאלה, שהינן טעונות ורגישות במיוחד, מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע שיוכל ללוות את הלבטים האלה ולייעץ כיצד לנהוג. ניתן להתייעץ גם עם שירותי הרווחה במקום מגורייך ולשקול מעורבות של פקידת סעד לסדרי דין שהינה מיומנת ומנוסה בנושא.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך

    אבא
    14/11/2009

    קודם כל תודה על התשובה,

    פניתי טלפונית לפקידת הסעד לסדרי דין ואך כתבתי מכתב רשמי בענין אותו אגיש השבוע לשרותי הרווחה. לדאבון לב, מנסיוני בעניין זה, שרותי הרווחה קורסים תחת העומס ואינם מסוגלים לטפל בזמן בפניות גם אם הם פניות מגובות בראיות מוצקות לגבי אלימות בעבר של האמא כלפי הבן שלי.

    אני מתייעץ עם פסיכולוגית קלינית מאוד מנוסה כבר מעל שנה, דעתה בעניין הייתה מאוד נחרצת, שלהתנהגות הזאת אין כלל מקום. מצאתי לנכון לכתוב בפורום בכדי לקבל עוד דעה בעניין ולראות שאני לא מגזים בתגובתי. לאור מה שכתבת, את והפסיכולוגית שלי תמימות דעים.

    שוב תודה

    אבא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו