מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוקת בת שנה ושלושאורית01/11/2009
שלום
ביתי בת שנה ושלוש עד ספטמבר הייתה איתי בבית ובספטמבר נכנסה לגן, עד עכשיו היא עוד לא היתאקלמה הגננת אומרת שהיא בוכה הרבה לא משחקת עם ילדים לא רוצה שיתקרבו אלייה כמובן שהיא בוכה שאני משאירה אותה ושאני באה לקחת אותה היא לרוב עצובה
אני רוצה לציין שמאז שהיא הייתה קטנה היא בעייתית נגיד להחזיק אותה בידיים רק לי ולאבא שלה מותר גם הסבא והסבתא שאותם היא אוהבת ושמחה לראות היא לא אוהבת שהם לוקחים אותה בידיים , רוב הזמן היא נדבקת אליי בצורה מוגזמת ללא עוזבת אותי , היא מרבה לבכות ולהיתעצבן ואז היא זורקת עלינו דברים או מרביצה לנו , אני מניחה שזה בגלל שפינקתי אותה יותר מידיי
אני ובעלי במצב ככה קשה אנחנו מרגישים שאנחנו לא מסתדרים איתה מספיק טוב לא יודעים איך להיתנהג איתה, לא יודעים אם מה שאנחנו עושים זה נכון
מה לעשות ? האם זה הגיוני שכל כך הרבה זמן והיא לא מתרגלת לגן ? איך גורמים לה להיות חברותית ? רגועה יותר ?
ולאן אני יכולה לפנות שיעזרו לי ככה ללמוד איך להיסתדר איתה יותר טוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתגלות והתמודדות עם פעוטות
מיכל דביר קורן04/11/2009שלום אורית,
את מתארת ילדה עם קושי בהסתגלות למצבים ולאנשים אשר נוטה להיעזר בעיקר בכם ההורים. גם התגובה של זריקת חפצים בעת כעס - למרות שעדיין מתאימה לגילה, עשויה לשקף חוסר הסתגלות ועוד יותר מזה העובדה שבוחרת להכות אותכם. אך מעל הכל, חוות הדעת של הגננת אכן עשויה לשקף קושי בהתמודדות של בתך במסגרת החדש: לאחר כחודשיים רצוי היה שתהנה מחלק מהפעלויות של הגן, שתתחיל להתעניין בחפצים ובילדים וכמובן שהבכי ייפסק, או לפחות ייפחת משמעותית. היא עדיין לא מצופה לייצור קשרים חברתיים בגילה, אבל כן מצופה להתעניין בילדים ולהנות מקרבתם. אני מניחה שגם עבורך קשה לראותה בלתי-מרוצה בסוף היום. נראה שהתסכול הוא החוויה של שני הצדדים...: שלה ושלכם...
לפיכך, אני חושבת שהרעיון לפנות לקבלת עזרה הוא מצויין: נראה שבהדרכת הורים שתהייה מותאמת אליכם ואליה, תוכלו לחשוב יותר על האופן בו אתם מגיבים אליה ולמצוא דרכים ייעילות יותר להיענות לה על מנת שלא תחושו מתוסכלים כל כך. אם אתם תרגישו שאתם מגיבים אליה יותר טוב ותחושו רוגע ובטחון בקשר אליה, היא בוואי תוכל להיות נינוחה ורגועה יותר.
לא כדאי לחכות עד שהיא תהיה גדולה יותר!! כשמדובר בילדים צעירים ניתן להשיג שינוי בתקופה קצרה. ככול שהיא תגדל יהיה קשה יותר להתמודד עם התקפי הכעס שלה ובוודאי עם הקושי בגן: עם זה צריך להתמודד כבר עכשיו.
אם תכתבי היכן אתם גרים אוכל להמליץ לך על מקום מתאים להתייעצות (אפשר גם בדוא"ל)
בהצלחה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת שנה ושלוש
אורית05/11/2009שלום
תודה על התשובה
אנחנו גרים ברמת גן
ואני ישמח לפנות קבל עזרה
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
מיכל דביר קורן11/11/2009תחנה ציבורית מתאימה עבורכם נמצאת בפ"ת: יחידת גיל הינקות, רח' אורלנסקי 8 פ"ת.
טלפון המרפאה: 03-9331927, 03-9332995
אני מניחה שקיים תור המתנה ממושך אבל מדובר בתחנה מצויינת והשירות ניתן בחינם.
לצערי איני מכירה פסיכולוגית התפתחותית שעובדת בר"ג ותוכל לקבל אתכם באופן מיידי, אבל אם הנסיעה לרמת השרון, רמת אביב, או רעננה אפשרית עבורכם, אז כל אחת ממנהלות פורום זה תוכל לקבל אתכם.
אני חושבת שהמחשבה לפנות לייעוץ נכונה ולא כדאי לחכות,
בהצלחה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
