גמילה מטיטולים ילד בן 3 ו-10 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים ילד בן 3 ו-10 חודשים
    סילבי
    13/11/2009

    שלום
    אני כתבתי לכם לפני מספר חודשים אך שום שינוי לא חל בנושא הגמילה.
    הילד כבר עוד מעט בן 4 לא מוכן לעשות פיפי בשרותים בשום אופן, אפילו אם אני אשאיר אותו עם תחתונים הוא יתאפק כל היום עד שאני יביא לו טיטול. אפילו באמבטיה לא עושה הוא פוחד לראות איך יוצא לו פיפי. אם אני שמה לו תחתונים אין לו בעיה עד שיש לו פיפי מבקש את הטיטול, כמובן שאני מציעה לו ללכת לשירותים אבל אני נתקלת בסירובים קשים ובכי והוא מחזיק את הפיפי.
    האם אתם חושבים שאני צריכה לקחת אותו לייעוץ מקצועי, אני לא יודעת מה לעשות.....
    רק לציין, שהילד מדבר בצורה מאוד בוגרת , חכם , מאוד מקובל על חבריו, אני יודעת שהוא מאוד רוצה לעשות בשרותים אך יש לו מין פחד כזה שצריך להתגבר עליו. האם זה נורמלי, מה עליי לעשות

    בבקשה עצתכם
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה סביב עשיית צרכים

    בשמת אהרונסון
    17/11/2009

    סילבי שלום,

    את מתארת הימשכות של תופעות חרדה היתאפקות והימנעות סביב עשיית צרכים, הנמשכות מזה מספר חודשים. יתכן שהעניין הוא רכישה של הרגלים לא מוצלחים, אך יתכן שמדובר ביותר מזה, ואין די בעיצה פשוטה. מכיוון שהתופעה מתמשכת, ועלולה לייצר קשיים משניים (כמו בדימוי העצמי, בתחום החברתי ועוד), נראה שבשלב זה כדאי לפנות לייעוץ מקצועי אשר יאפשר בירור פסיכולוגי רחב יותר של התופעה יחסית לזה שנוכל להציע כאן. ניתן גם לבדוק האם ניתנים שירותים פסיכולוגיים דרך הגן. נשמח לשמוע ממך על כל שינוי לטובה.
    שיהיה בהצלחה רבה,
    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו