פעוט בן 3 וסימילאק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוט בן 3 וסימילאק
    הילה
    15/11/2009

    בני בן ה 3 לא לקח מעולם מוצץ ובקבוק עם תחליף החלב (סימילאק) בדר"כ מילא את תפקידו.
    כאמור היום הוא בן 3 ושותה 240 CC בערך לפני השינה במשך הלילה עוד 240 CC. וזהו.
    אמרו לי כי לא כדאי לתת לילד בגיל הזה סימיליאק האם נכון הדבר???
    אבקש לציין כי במשך היום הוא אוכל הכל!!!!!!!!
    אין בעיה בכלל...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוט בן 3 וסימילאק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום הילה

    אודט בוקאי
    19/11/2009

    אני חושבת שכדאי להתייעץ עם תזונאית בנושא. עם זאת, יתכן כי מי שאמר לך שלא כדאי לתת תחליף חלב, התכוון אולי לכך, שזה פשוט מיותר. תחליפי החלב מכילים תוספי מזון לשלב בו הם משמשים בסיס לתזונת התינוק. מרגע שפעוט ניזון מתפריט מגוון לאורך היום-אין צורך בתוספות שאבקת המזון מכילה(ויטמינים, ברזל וכו'). לעתים, נתינת תוספי מזון מעבר לרצוי-עלולה אף להזיק-על כך תוכלי להתייעץ עם תזונאית, כאמור.
    הדבר היחיד שאוכל אני לייעץ לך הוא להמנע מלהאכיל את בנך בלילה-הדבר עלול לייצר הפרעות בשינה מאחר שהגוף מורגל להתעורר בשעה מסוימת ולצרוך את החלב. עצם העובדה שבנך מסיים את הבקבוק, אינה מעידה על כך שהיה רעב. לציין שהאכלת לילה מוגדרת על ידי רופאי הילדים כמיותרת החל מגיל חצי שנה. ושאלה אחרונה-האם יש קשר בין ההאכלה של בנך בלילה לבין דאגה שלך לגבי משקלו או כמות האוכל שהוא צורך במהלך היום? או שהדבר קשור יותר לקושי כללי לתסכל את בנך ולמנוע ממנו דברים כגון אוכל בלילה, כאשר דורש אותם?
    בהצלחה

    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו