גמילה מטיטולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    מיכל כהן
    16/11/2009

    יש לי ילד בן 3.5 שנים שמפחד מהשירותים כאשר אנחנו לוקחים אותו הוא פשוט רועד מפחד ואם אנחנו שואלים אותו אם הוא רוצה טיטול הוא אומר שהוא כבר גדול ולא רוצה טיטול הוא פשוט מתאפק עד שבסוף יוצא לו במכנסים. מה לעשות ולמי לפנות? אשמח אם תחזירו לי תשובה בהקדם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים בתהליך חינוך לניקיון

    מיכל דביר קורן
    26/11/2009

    שלום מיכל,
    את מתארת פחד של בנך מעשיית הצרכים בשירותים וקושי לוותר על הטיטול. ישנם הרבה ילדים שנעזרים בטיטול בתור תקופת מעבר - מבקשים טיטול כשיש להם קקי, עושים, מורידים וממשיכים הלאה, אבל זה כמובן משקף קושי משמעותי בתהליך הגמילה. לא תארת מה נעשה עד כה עם בנך: איך החלטתם להפסיק להשתמש בטיטול, מתי הוא כן עושה את צרכיו בשירותים או בסיר, כיצד עושה פיפי, מה קורה בגן וכן הלאה. כל אלו הבטים חשובים בהליך הגמילה, ובנוסף, צריך להכיר יותר את דפוסי ההתנהגות של בנך בהקשרים אחרים: האם הוא ילד שנוטה להתקשות במעברים, נוטה לפחדים ועוד.
    את מוזמנת לקרוא דיונים קודמים בפורום שלנו שעוסקים בגמילה, אך יחד עם זאת, נראה לי שאתם כבר בשלב בו התהליך "הסתבך" ונדרש סיוע מקצועי על מנת לפתור את הבעיה.
    אוכל להמליץ לך על כתובת מתאימה הסמוכה למקום מגוריכם.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו