מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתוסכלת...דחוף מאודמיטל26/11/2009
בנותיי התואומות בנות שנה וחצי והכנסתי אותן למשפחתון של 5 ילדים. ( עוד זוג תאומים יש שם ותינוק בן שנה ).
לא סומכת על אף אחד אז החלטתי לשים מכשיר הקלטה במשפחתון לשמוע איך מתנהלת שם הדינמיקה ולוודא שהילדות שלי בידיים טובות. ( יש שם מטפלת אחת וזה בביתה ) דרך משרד התמ"ת.
אני לא ישנתי כל הלילה מימה ששמעתי ואיני יודעת היכן הגבול בין מטפלת לתינוקות מה מותר ומה אסור?! יש לציין שהיא שרה להם שירים כל היום, מחליפה טיטולים , דואגת שיאכלו וכו... אבל עד שמישהו בוכה.... אז אני שומעת המון ש ק ט בטון רועם.. תשתקי כבר.. יא רעה... נו תסתמי...
אפילו הקימה אותה מהשולחן ואמרה לה עופי כי היא לא ציירה על הדף אלא על השולחן או על הקיר והילדה צרחה... לא שמעתי חיבוק שמישהו בוכה, לא מה קרה? בטון מנחם.
ואפילו שהן הולכות לישון ב- 12 אני שומעת אותה אומרת יאללה לישון ואוי ואבוי אם תקומי לפני 3 .
ואם הן קמות ב- 2 אז אני שומעת שהיא אומרת לא לצאת מהחדר ולחזור מייד למיטה והן נשארות ערות בחדר חשוך ולא יוצאות.
בעלי טוען שאני מגזימה וזה חינוך והשמת גבולות ובסה"כ היא בסדר ונעימה ושרה שירים ולא מרביצה.
הנשמה שלי יוצאת החוצה ואני לא יודעת מה לעשות, גם להגיד לבת שלי תסתמי שהיא בוכה זה יותר מידי...אבל אמרו לי שאין גן מושלם וזה לא כמו בבית. האם נכון? מה לעשות? אני מתוסכלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משפחתון לא הולם
בשמת אהרונסון27/11/2009שלום מיטל,
אני מוכרחה להודות שעל אף שאני מתנגדת אישית להקלטות ולמצלמות נסתרות בגני ילדים (מומלץ מאוד לשלוח ילדים למסגרת טיפולית אותה בדקנו, קיבלנו המלצות ואנו בוטחים בה, ואז אין צורך באביזרים אלו ) , לצערי, התיאור שלך מדאיג למדי. אמנם לא הרחבת אודות יחס בנותייך למטפלת- האם שמחות להגיע למשפחתון, כיצד מגיבות למטפלת, כיצד היא מגיבה אליהן. מידע זה גם הוא יכול להעיד על שביעות רצונן מהמטפלת.
אך אם אכן כל אשר תיארת נשמע בבירור בקלטת, הרי שאת מתארת התייחסות לא הולמת עד גסה ובוטה כלפי תינוקות צעירים. יתכן שטכנית הם מטופלים כראוי(אוכלים, מוחלפים וכו'), אך במצבי אי-נוחות ובכי, המטפלת חסרת סבלנות והתינוקות "זוכים" להתייחסות תוקפנית. אם אכן זה המצב, לא מדובר כאן ב"משפחתון לא מושלם", אלא במשפחתון לא הולם, ויש לשקול ברצינות את מעבר בנותייך למסגרת אחרת. מעבר לכך, מאחר שהגוף האחראי הוא התמ"ת, זוהי הכתובת לתלונה. צרי קשר עם הגורם שהפנה אותך לשם (בד"כ זו עובדת סוציאלית האחראית על המשפחתונים בלשכה העירונית לשירותים חברתיים) והעלי מולה השגותיך לגבי התאמתה של המטפלת לתפקיד זה. הן לבנותיך והן לתינוקות האחרים מגיע יחס טוב יותר...
מאחלת הצלחה והשתלבות במסגרת המיטיבה ביותר,
בשמת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגישה צורך להגיב
אלה29/11/2009זה מדהים אייך המפגש עם המטפלות שם אותנו האמהות לפעמים במקום כל כך אובד עצות וחסר אונים.
אני חושבת שהשאלה היחידה שאת צריכה לשאול את עצמך זה האם את רוצה שמישהו ידבר ככה אל הילדים שלך?
התשובה רק אצלך, לכי עם תחושת הבטן שלך וה"אני מאמין" שלך
שולחת לך חיבוק להתמודד עם הסיטואציה הלא פשוטה הזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
