בת 9 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 9 חודשים
    יפית
    29/11/2009

    ביתי בת 9 חודשים ילדה ראשונה , אני איתה בבית , בחודש וחצי האחרונים היא כל הזמן רוצה רק אותי ובעיקר על הידיים , למרות שאני מרגישה שאני משחררת אותה למשפחה לחברות שירימו אותה וישחקו איתה מגיל ממש קטן, כל דבר שהיא עושה נעצר ברעע שאני עוברת באזור ולא ניתן להשיח את דעתה רוצה רק אותי כל הזמן...מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 9 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחדים והעדפות

    מיכל דביר קורן
    02/12/2009

    שלום יפית,
    ובכן, בתך מתפתחת בדיוק לפי המצופה בגילה..... בגלל ההיכרות הוותיקה שלה איתך, היא כבר יודעת שהכי כדאי לה להיות עם אימא: את נמצאת איתה כל הזמן, מכירה אותה הכי טוב, יודעת בדיוק איך היא אוהבת לשכב ולשבת, באיזה חפצים אוהבת לגעת, על מה אוהבת להסתכל, מתי רוצה לאכול ומתי מתעייפת, ולכן, אימא כיום עדיפה על כל אדם אחר. זהו שלב התפתחותי טבעי, חיוני וחשוב שמשקף את התבססות האמון ביניכן. בתך סומכת עלייך שאת תרגיעי ותנחמי אותה ולכן למרות שהיא אולי יכולה להיות עם בני משפחה וחברות אחרות, היא רוצה להזכיר לעצמה ולך שהיא הכי מעדיפה להיות איתך ורוצה בקרבתך. השלב הזה ייחלוף במהירות רבה יותר אם בתקופה זו דווקא תעני למבוקשה ותאפשרי לה להיות איתך כשהיא מבקשת (במידת האפשר כמובן): כך היא תהיה בטוחה יותר שאת "שם" בשבילה ובהדרגה תזדקק פחות, תרגיש נוח יותר גם להתרחק ממך ולהתעסק בעינייניה.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו