ביתי בת ה שנה +7 חודשים לא מקשיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי בת ה שנה +7 חודשים לא מקשיבה
    רחיליה
    02/12/2009

    אני אמא בת 24,בתי בת שנה ושבעה חודשים לא מקשיבה לי בכלל ,אני מגיעה חמצב שאני ממש צורחת עלייה,וזה אפילו לא מעניין אותה,היא עושה את שלה,אני מוצאת את עצמי כל יום צועקת עלייה על אותם הדברים,והיא אפילו לא מסובבת את ראשה.ניסיתי בכל הדרכים שאני רק יכולה לחשוב עליהם,אני ממש מיואשת וממש מרגישה שאני צריכה עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחיליה,

    מיכל דביר קורן
    09/12/2009

    את מתארות תחושות קשות שבתך מעוררת בך ותסכול רב מחוויית האימהות. אני מניחה שלא כך דמיינת את הקשר איתה וזה בוודאי פוגע באופן משמעותי ביכולת שלך לטפל בה ולמצוא פתרונות יצירתיים ואחרים הדרושים על מנת להשיג את שיתוף הפעולה של בתך ולחוש מסופקת יותר בגידול שלה.
    לא ציינת אם יש שותפים נוספים לגידולה: אבא, סבתא, מטפלת, או האם היא נמצאת במסגרת גנית כלשהיא, אני מניחה שבנוכחות תחושות מורכבות אלה, חשובה מאוד עבורך גם פרידה ממנה למספר שעות בהן את יודעת שמישהו אחר דואג לכל צורכיה ואת יכולה מעט לנוח.
    אני חושבת שהמחשבה לפנות לעזרה מאוד נכונה ולא כדאי לחכות!! הקשר ביניכן יוכל להשתנות בצורה משמעותית אם תינתן הכוונה והתערבות על ידי איש מקצוע מתאים ובגילה הצעיר ניתן לייצור שינוי בפרק זמן קצר. ישנן מרפאות המתמחות בקשר אם-ילד ובגיל-הינקות במספר מקומות בארץ, השירות ניתן בחינם ובמרביתן ישנם אנשי מקצוע מצויינים (בגלל שהשירות הוא ציבורי יתכנו תורי המתנה אבל ניתנת קדימות למקרים דחופים של ילדים צעירים מאוד). אשמח להמליץ לך על מקום מתאים הסמוך למקום מגורייך,
    בהצלחה רבה, ואנא, פני בהקדם,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו