תינוק בן 3 חודשים נרדם רק בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 3 חודשים נרדם רק בהנקה
    תמר
    07/12/2009

    שלום רב.
    עד לפני כשבועיים כאשר בני היה מראה סימני עייפות הייתי משכיבה אותו במיטתו והוא היה נרדם עם עזרה של מוצץ.
    עכשיו אני לא מצליחה להרדים אותו בלי הנקה, אפילו אם הוא אכל זמן קצר מאד לפני כן. הוא בוכה ובוכה ואני כבר לא יודעת אם הוא עייף או שבאמת רעב
    למה זה קורה? ואיך אפשר לשנות את ההרגל הזה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה

    תמר
    09/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר יום של תינוק צעיר

    מיכל דביר קורן
    19/12/2009

    שלום תמר,
    הרגלי השינה של תינוקות צעירים כל כך מושפעים במידה רבה ממרכיבים נוספים בסדר היום שלהם, כמו אכילה, זמן משחק וכדומה. יחד עם זאת, מדובר בתקופה רצופת שינויים מהירים ותדירים, ובגלל ההתפתחות המואצת בגיל הזה והצרכים המשתנים במהירות רבה כל כך, קשה מאוד להסתמך על ניסיון העבר: מה שהיה רלוונטי כשהוא היה בן 10 שבועות, כבר לא רלוונטי בגיל 12 שבועות... מדובר בהבדל משמעותי מבחינתו והיכולות שלו בכל תחומי ההתפתחות כבר אחרות לגמריי...
    על מנת לדעת האם הוא "באמת" רעב, נסי לעשות רישום של זמני הארוחות שלו ואולי אפילו לשאוב חלב על מנת להעריך את הכמות שהוא אוכל בארוחה אחת (כידוע לך, בהנחה שאת מניקה לסירוגין מכל שד, שדייך מתמלאים בדיוק בכמות לה הוא זקוק בכל ארוחה). אבל, סביר שהוא אינו רעב, אלא עייף מכדי להירדם בדרך אחרת, או אולי מסמן שהוא זקוק למשהו אחר, למשל, לקרבה שלך... בגילו הוא כבר יודע שנעים להיות בקרבתך כי את מדברת ושרה בצורה הנעימה לו, ואולי בבכייו הוא דווקא רוצה לומר לך שהוא רוצה שתשחקי איתו קצת?...
    אני מסכימה איתך שחשוב ללמוד להירדם שלא באמצעות הנקה והאכלה, ועל כן כדאי לנסות לייצור שגרה בה לאורך כל היום הוא מתעורר לארוחה ולא נרדם כך. אך יחד עם זאת, חשוב לומר שקשה מאוד לייצור שגרה בגיל הזה ונדירים התינוקות בני גילו אצלם הזמנים וההרגלים קבועים וזה עוד לגמריי בסדר... חשוב מאוד שאת תספיקי לנוח ולצבור כוחות בזמנים בהם הוא כן מצליח לישון על מנת שתהיי פנויה אליו ותצליחי להיענות לבכי שלו מבלי להפוך מותשת!
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו