בכי היסטרי במקומות סגורים עם אנשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי היסטרי במקומות סגורים עם אנשים
    שני
    09/12/2009

    תינוקי בן שנה וארבעה חודשים (כמעט).
    בכל פעם שאנו נכנסים למקומות סגורים עם אנשים - הוא בוכה בכי היסטרי וממאן להירגע. כלום (גם לא ציצי) לא יעזור עד שנצא.
    מקומות סגורים: בית משפט למשל, לשכות, עירייה,טיפת חלב, מתנ"ס, - מקום סגור עם אנשים.
    מקום סגור בלי אנשים - מתנהג בסדר.

    1. האם זה סביר לגילו להתנהג כך?
    2. כיצד עליי להתנהג ? לפעמים יש לי סידורים ואני חייבת לקחת אותו עימי. אני נבוכה מהתנהגותו זו. מאידך אינני רוצה שיסבול. אין לי מי שישמור עליו.חייבת לקחתו עימי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגתם עליי

    שני
    13/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות מול מצוקה של תינוק

    אודט בוקאי
    18/12/2009

    שלום שני
    על פי תיאורייך, נשמע שלבנך יש רגישות לרעש המאפיין מקומות סגורים הומי אדם. האם הוא מבטא מצוקה לרעש שאינו נגרם מאנשים?(מטוס, אופנוע, גשם וכו'). האם הוא מבטא רגישויות אחרות שקשורות לתחושה-טעם, ריח, מרקם, תנועה, מגע וכו? האם הוא תינוק שמתקשה להרגע באופן כללי?אם כן מדובר בתופעה של קושי בוויסות תחושתי אשר חולפת עם הגיל. אם את לא רואה מגמה של שינוי ככל שהוא גדל, רצוי לפנות לייעוץ של מרפאה בעיסוק.
    לא תארת כיצד הוא מגיב כאשר הוא נמצא בחברת אנשים זרים באופן כללי-במקומות לא סגורים (גינה, רחוב וכו'..) ובבית כאשר ישנם אורחים. יתכן כי הוא מבטא חרדה כללית למראה אנשים זרים, חרדה שמופיעה בגיל תשעה חודשים לערך. ככל שבנך ייחשף באופן הדרגתי לזרים וילמד באמצעות למידה חברתית וצפייה בך ובתגובותייך כי אין סכנה נשקפת עבורו והוא במקום בטוח, כך החרדה תפחת בהדרגה.
    בכל מקרה, עבור כל אם מדובר בסיטואציה לא קלה כאשר תינוקה במצוקה ובוכה בקולי קולות בציבור ושום דבר לא מרגיע אותו. אני מניחה, שגם את לחוצה ואולי אף כעוסה על השיבוש בתכנית, וקשה מאוד להורה לחוץ להרגיע תינוק היסטרי ולהתכוונן לצרכיו.(עצם ההגעה למקום נותן שירות יכולה להיות מלחיצה גם ללא תינוק..)
    לכן, מאחר שלדברייך את חייבת ללכת עם תינוקך לסידורים הללו, יש כמה דברים שאולי כדאי לעשות כדי להפחית את מצוקתו:
    להשתדל ללכת איתו כאשר הוא לא עייף או רעב
    למצוא בכל אחד מהמקומות הציבוריים הללו פינת רגיעה רחוקה מההמולה, על מנת שאפשר יהיה לשהות בו לזמן מה ולהרגיע את תינוקך הרחק מלחץ האנשים, ואולי לנסות ולחזור אל המקום ההומה-על מנת שלא תצטרכי לוותר לגמרי על תכניותייך.
    להשתדל לאחוז בתינוקך קרוב אלייך על מנת לתת לו בטחון ולא להניח אותו בעגלה.
    לבקש מאנשים סביבך להתחשב בך ובתינוקך ולקצר את התור...

    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו