לפתע בכי היסטרי לפני האכלה מבקבוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפתע בכי היסטרי לפני האכלה מבקבוק
    אודרי
    28/12/2009

    שלום,
    בתי בת 3 חודשים ואוכלת ללא כל בעיה מבקבוק. (בממוצע 100 מ"ל לארוחה)
    לאחרונה היא החלה להגיב בבכי היסטרי וממושך, כמעט בכלפעם שהבקבוק מתקרב לפיה (בחלק מהארוחות אוכלת ללא בכי).
    לעיתים דרושים מספר נסיונות עד שאני מצליחה להאכיל אותה וגם אז היא אוכלת מקסימום 70 מ"ל.
    בפעמים אחרות היא בוכה ונרדמת ורק אחרי שישנה קצת מוכנה לאכול.
    חשוב לציין כי אין שום שינוי בצורת האכלה,סוג האוכל או השעות. לאחר בדיקת רופאה לא נמצאה בעיה רק נשלחנו לבדיקות שתן וצואה.
    אני די מיואשת מאחר ואני לא מצליחה להבין את הבעיה ואיך לעזור לה,הבכי שונה מכל בכי אחר שאני מכירה ונראה שהיא סובלת. חשבתי שמדובר בכאבי בטן,ניסיתי גרפווטר שעד כה עזר,גם זה לא עוזר.
    מקווה שאוכל לקבל עצה,או הפניה לעזרה.
    תודה,אודרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודרי,

    מיכל דביר קורן
    05/01/2010

    אני מניחה שהתפרצויות הבכי הללו מעוררות דאגה וחרדה רבה, לא פשוט לשאת בכי תדיר של תינוקת צעירה כל כך בסיטואציה שאמורה להיות נעימה ומספקת לשתיכן.
    מהתיאור שלך קשה לי להבין מהו הגורם כיוון שבגילה עשויות להיות סיבות רבות והתיאור חלקי מאוד. טוב עשית שפנית לייעוץ רפואי, אם העיניין לא נפתר אצל רופאת הילדים, כדאי לבקש הפנייה לרופא גסטרו-ילדים, ומומלץ אף יותר, למרפאת אכילה בה לצד הצוות הרפואי (הכולל גם אחות ודיאטנית) יש גם צוות פסיכוסוציאלי. את מוזמנת לכתוב שוב ואנסה להפנותך למקום מתאים הסמוך לאיזור מגורייך.
    בהצלחה,
    מיכל
    (מהו גרפווטר?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו