בעיית שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית שינה
    איילת
    29/12/2009

    בני בן השנתיים נרדם במיטה שלו, כשאני יושבת על ספת פו הדב לידו והוא נוגע לי בפנים.
    אחרת הוא לא מוכן.
    עד לא מזמן הוא היה מתעורר פעם - פעמיים בלילה, הייתי יושבת לידו שוב עד שהוא נרדם וזהו.
    לאחרונה הוא מתעורר פעמים רבות במשך הלילה, בכל פעם אני חייבת לשבת לידו או שהוא מגיע אלי למיטה ובשלב מסויים אני מתייאשת מעייפות ומשאירה אותו אתנו.
    איך יוצאים מזה?
    אני בהריון, חודש שישי. אני לא יודעת אם זה קשור, כי הוא לא ממש מתייחס לכל עיניין ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה לא רצופה

    מיכל דביר קורן
    05/01/2010

    שלום איילת,
    ובכן, גם אם קשיי ההירדמות והשינה של בנך כיום עדיין אינם קשורים להיריונך, הרי שאם לא ייפתרו בקרוב הם בוודאי יחמירו ויהפכו מאוד קשורים לעיניין: כאשר מצטרף תינוק למשפחה דפוסי התמודדות שהיו מוקדי קושי בעבר הופכים למורכבים ולמסובכים הרבה יותר, ובמקרה זה, בהנחה שהתינוק/ת כן יזכו לישון בקרבתך, בנך בוודאי יתאמץ גם כן לזכות לעשות זאת.
    לפיכך, לצערי התמדה בהקניית הרגלים היא העצה המרכזית שאוכל לתת: יהיה עלייך, ועל בן הזוג שלך, להתמיד בטקס השכבה קצר שאינו כולל ישיבה ממושכת לידו ובעיקר להתמיד בהחזרתו אל מיטתו בלילה, למרות העייפות (המובנת כמובן). בהנחה ששגרת חייכם וחייו לא השתנתה לאחרונה, חשוב לשים לב שבנך מרגיש 'שבע' מנוכחותכם במהלך היום (כלומר, שיש לכם דיי זמן משותף לפעילות נעימה עבורכם יחדיו) ושהנדידה הלילית למיטתכם אינה מייצגת צורך מוגבר שלו בקרבה בתקופה זו.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו