בת ארבע וחצי עושה קקי רק בחיתול.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת ארבע וחצי עושה קקי רק בחיתול.
    יעל
    13/01/2010

    בתי , בת ארבעוחצי , עדיין לא נגמלה מעשיית קקי בחיתול. היא מעדיפה לעשות את צרכיה בחיתול
    ואף מסרבת בכל תוקף שנחליף לה גם הרבה אחרי שסיימה לעשות קקי.
    בתחילת הדרך החלטנו לחכות שהגמילה תבוא ממנה.. כשהיא תרגיש מוכנה אך ככל שכל שעבר הזמן היא רק התבצרה יותר ויותר בהתנגדות לעשיית קקי בשירותים.
    אחרי שהדבר הפך למטרד ממשי (היא מתאפקת בגן עד שבורח לה.. ילדים שבאים אליה אחה"צ תוהים למה היא עם חיתול .. והיא מתביישת)
    החלטנו לגמול אותה ואמרנו שכאשר תיגמר חבילת החיתולים, היא תצטרך לעשות קקי בשירותים.
    היא אכן עשתה כמה פעמים בשירותים אבל עכשיו כל עשיית קקי מלווה בצרחות ותחינות לקבל חיתול.
    אנחנו כבר לא בטוחים שנהגנו נכון ומתלבטים.. מה כדאי לעשות
    נשמח לעצה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יעל

    אודט בוקאי
    16/01/2010

    אני רוצה לחזק את כם מאוד בהחלטה שלכם להודיע לבתכם כי הגיעה השעה להגמל מהחיתול-מתוך הבנה שממנה זה כבר לא יגיע. כאשר את מדברת על צרחות בעשיית קקי-זה מתוך הההתנגדול להליכה לשירותים, או מתוך כאב של עצירות? אם יש המנעות ובעקבותיה עצירות-חשוב שתקבלו הנחייה מרופא אילו תכשירים יכולים לעזור למניעת עצירות. על מנת להקל עליכם את ההתלבטות-חשוב ביותר שלא יימצא בבית חיתול-כך לא תהיו אמביבלנטים גם כלפיה-ברגע שתבין שאין דרך חזרה-התהליך יהיה לה הרבה יותר קל, גם אם תמחא על השינוי בהרגלים. הקשיים הגדולים ביותר המתפתחים סביב גמילה אינם בעקבות דעה נחרצת וסמכותית של הורים ש"אין יותר חיתול" אלא מתוך עמדה הורית אמביבלנטית, מבלבלת וחסרת אונים. חזקו אחד את השני בכך שדרככם נכונה והגיע הזמן להפרד מההרגל הלקוי של עשיית קקי בחיתול-בתכם צריכה להרגיש שאתם סומכים עליה שהיא יכולה להתמודד עם הרף שהצבתם לה-ובעצם-יכלה כבר מזמן, לולא חששתם שאתם עושים לה נזק.
    חשוב שבגן ישתפו אתכם פעולה ולא יציעו חיתול, וכן שיתנו חיזוקים משמעותיים לכל הליכה לשירותים, גם במקרים בהם אין תוצאות של ממש.
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו