גמילת טיטולים-קושי בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילת טיטולים-קושי בגן
    קרן
    14/01/2010

    שלום רב,

    בני בן השלוש התחיל לפני שבוע את הגמילה בצורה בוגרת מהירה עם מוכנות- מיד הבין את העיניין(אחרי שצפה רבות בקלטת "ללא חיתולים",ניסה רבות את השירותים ומקבל פרסים על הצלחותיו).
    בבית הוא לא מפספס בכלל.
    קקי בסיר,פיפי בשירותים. כך גם במקומות נוספים שאנו איתו ובבית הסבתא.
    הבעיה רצינית בגן. לא מוכן לעשות בשירותים.הבאנו גם את הסיר לגן-גם סירב.
    ורק עושה במכנסיים.
    בבית בשינה הוא מתנגד לטיטול-שממש מציק לו.
    כיצד לנהוג? הצענו פרס גדול אם יעשה צרכיו בגן,ואין התקדמות.
    בבית הוא גמול 100 אחוז,ובגן להיפך.

    ממתינה לתשובתך.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילת טיטולים-קושי בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?אם לא ניתן,רישמו לי

    קרן
    18/01/2010

    אני ממתינה ולחוצה מאוד.אם יש מקום להפנותי לפורום אחר/תשובה אחרת,כיתבו לי.
    אני בבעיה לא קטנה מול הגן של הילד,שרוצה להחזיר אותו לטיטולים.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן

    בשמת אהרונסון
    22/01/2010

    שלום קרן,

    הגמילה מטיטול דרשת זמינות גבוהה של המבוגר לילד, הכוללת ליווי תכוף לשירותים, הדרכה על ההתנהלות שם, שבחים וחיזוקים חיוביים ועוד. במקביל, הגמילה תלויה במידה מסויימת גם בדרישה של המבוגרים מהילד להיגמל. לאחר תקופה, הילד מפנים את ההרגלים, לומד לזהות לבד מתי צריך לשירותים, והתהליך זה זורם ללא מעורבות מבוגר. נשמע שהליווי שלכם בבית היה כזה שאכן סייע לו להפנים את התהליך. למעשה גם בגן הוא צריך ליווי צמוד שכזה, כלומר שמטפלת תלווה אותו לשירותים כל חצי שעה בהתחלה ( רצוי בחברת אחרים אותם אפשר לחקות.), תשגיח עליו שם, תלמד אותו לנגב וכו' וגם תשבח אותו כשיצליח. צריך לבדוק יחד עם צוות הגן מה מכל זה לא עובד כמו שצריך בגן. ואולי מדובר בגן עירוני שבו הצוות מועט ולא פנוי לתהליך שכזה? במקביל לבירור עם הגן , יתכן שנכון יותר כרגע להחזירו לטיטול אם מרטיב ברצף. ואז לנסות להוריד שוב באביב.
    חשוב לציין שהגמילה בחורף עלולה להתארך יחסית לעונות החמות. בלילה, אם מרטיב, יש לעמוד על כך שילבש טיטול (רגיל או תחתונים סופגים) עד שתמצאו שהחיתול בבוקר יבש. הזכות להוריד את 'הטיטול בלילה שייכת לילד אשר יכול לעמוד בהתאפקות הלילית. הסברו לו שגם הוא יוכל להוריד את הטיטול כאשר יראה שהוא" יבש".
    שהיה בהצלחה רבה,
    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רב תודות.

    קרן
    25/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו