אשמח לקבל עצה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לקבל עצה!
    יעל
    17/02/2010

    שלום,
    כיום אני סטודנטית לתואר ראשון בפסיכולוגיה, ואני מאוד נהנת לעבוד עם הגיל הרך.
    אני מתבלטת במה כדי לי לעשות תואר שני (קלינית/התפתחותית/ חינוכית), כדי שאוכל לעבוד עם ילדים בגיל הזה. אשמח לקבל ממכם עצה!
    כמו כן אשמח לשמוע מהי בדיוק סוג העבודה, ומה היא כוללת...

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לקבל עצה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יעל

    אודט בוקאי
    03/03/2010

    לאחרונה נפתחה מסלול חדש במכללת תל אביב -יפו, אשר משלב תואר שני בפסיכולוגיה קלינית והתפתחותית-שילוב מצוין למי שרוצה להתמחות גם בחלק הטיפולי וגם באוכלוסיית הגיל הרך-מה שמאפשר מגוון אפשרויות ואין צורך להכריע ביניהן.
    תוכלי להכנס לרשת ולראות את תכנית הלימודים בפירוט.
    תפקיד הפסיכולוג ההתפתחותי משלב עבודה אבחונית וטיפולית עם ילדים בעלי נכויות התפתחותיות, וכולל עבודה עם צוות רב מקצועי. כיום יש מגוון מקומות בהם יכול הפסיכולוג ההתפתחותי להשתלב, ובתהאם לאופי המקום נגזר תפקידו-יותר טיפולי או יותר אבחוני (מכונים בעיקר).

    בימים אלו עומד לעלות לאוויר אתר "מטפלים" ובו תיאור התפקידים השונים של פסיכולוגים, לרבות הפסיכולוג ההתפתחותי. האתר אמור לשרת במקור את אוכלוסיית המחפשים להתאים לעצמם סוגי טיפול וסוגי מטפלים,באופן הרלוונטי ביותר לצרכיהם ובאופן עצמאי.
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו