גיל כניסה לגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל כניסה לגן
    שרון
    20/02/2010

    שלום,

    בני בן שנה ו10, הוא ילדי הרביעי (אחים שלו בני 4,6,9). אני מתלבטת מתי להכניסו לגן. 2 האפשרויות הן השנה (בספטמבר) או בשנה שלאחר מכן (אז הוא יהיה בן 3 ו5).
    אני לא עובדת ויכולה לעבוד איתו עד שמגיעים האחים שלו (~12).

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל כניסה לגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל הכניסה לגן

    מיכל דביר קורן
    14/03/2010

    שלום שרון,
    בתור אימא מנוסה את וודאי יודעת שלכל ילד מיומנויות חברתיות שונות, מזג שונה ובעיקר צרכים שונים. אך השיקול האם לשלב ילד במסגרת חוץ-בייתי אינו קשור רק בגיל, אלא בגורמים רבים נוספים, ביניהם גורמים הקשורים בהורים. את מציינת כי את יכולה "לעבוד" איתו, אך היום יש לך חשק ופנאי לכך? סבלנות?? אני בטוחה שבתור אם לארבעה את עמוסה ועסוקה מעל הראש בהרבה מאוד עבודה בתוך הבית, ויתכן כי הגיעה העת ואת זקוקה לכמה שעות מנוחה במהלך היום, כדי להתרגע, לאגור כוחות, לעשות את מטלותייך הרבות כדי להיות פנויה יותר אל הילדים החוזרים בצהרים. בגילו אני בטוחה כי בנך יוכל להנות מחברת ילדים לשעות ספורות במשך היום, להתרגל לשגרה של סדר יום המתאימה לבני גילו. בגילו הוא יוכל להנות משעות משחק עם ילדים קבועים, משעות מוזיקה וסיפור, מפעילות יצירה ועוד. אם תוכלי למצוא לו מסגרת נעימה ולא-עמוסה לכמה שעות ביום, ולאסוף אותו בשעות הצהרים יחד עם אחיו הגדולים, אני בטוחה כי כולכם תוכלו להרוויח מהעיניין.
    את מוזמנת לקרוא דיונים קודמים בפורום שלנו על עיתוי הכניסה לגן - יש רבים מאוד.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו