ילד מרביץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד מרביץ
    אורלי
    23/02/2010

    לאחרונה כל יום שאני מגיעה לאסוף את בני בן השנתיים וחצי מהגן הגננת אומרת כי הוא מרביץ לילדים דוחף אותם מאחור וללא כל סיבה , היא אומרת שהיא במצב של עימות איתו לדוגמא לא רוצה להיכנס מהחצר ומתשטח על הרצפה וצועק ובועט .
    הוא ילד מאוד חכם ומדבר ברור אין סיבה שיהיו מן התקפי זעם שכאלה .
    הוא עדיין לא גמול מהחיתול למרות שבבית הוא מוריד את החיתול ויושב על הסיר אבל לא עושה צרכים ואומר שהוא לא רוצה חיתול , אולם בגן הגננת אומרת שהוא עוד לא בשל לגמילה וזאת בשל העימותים שנוצרו לאחרונה היא לא רוצה להיכנס איתו לעוד עימות להגדרתה.
    מה אוכל לעשות נגד תופעת המכות שלו? ואיך אוכל לגמול אותו מהחיתול אם בגן לא רוצים לעזור לי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד מרביץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תענו לי בבקשה זה חשוב!!!!

    אורלי
    25/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אתי

    אודט בוקאי
    17/03/2010

    בנושא הגמילה-אם את מרגישה שבנך אכן בשל לגמילה, מעבר לאמירה "לא רוצה חיתול"(למשל,מכריז שיש לו פיפי או קקי לפני או אחרי מעשה)מומלץ לבסס את הגמילה ראשית בבית-חופשת פסח היא אידיאדלית לצורך העניין, ורק אז להתחיל את התהליך בגן(להגיע לגן עם תחתונים ובגדי החלפה רבים). בעקרון, אני מסכימה עם רוח הדברים של הגננת, לא כדאי להוסיף אתגרים לקשר ביניהם בגן שבלאו הכי מתוח בשלב זה.
    לגבי נושא המכות בגן-האם מדובר בתופעה השמורה לגן בלבד, או שמופיעה גם בבית, מול אחיו(אם יש) ומולכם כהורים?ומה לגבי מפגש עם ילדים אחה"צ בגן שעשועים? האם גם שם הוא דוחף/מכה? שאלה כללית יותר היא כיצד בנך מגיב באופן כללי לדרישות ולהפעלת סמכות מצדכם?
    אם התופעה מופיעה בעיקר בגן (מה שקורה לעתים רחוקות), יתכן שיש מקום לעבודה על יכולת האמפתיה של הגננת(מה לגבי שאר הצוות?)כלפי בנך. יתכן כי היא אינה מבינה אותו ואת צרכיו ומגיבה אליו באופן לא מותאם. אם התופעה מופיעה גם בשעות אחה"צ, יש מקום לעבוד על העצמת הסמכות ההורית שלכם מול ילדכם. יתכן כי בנכם חש כי בבית מותר לו הכל ולכן מתקשה להתמודד עם דרישות נוקשות יותר כפי שבא לידי ביטוי במסגרת גן עם חוקים וכללים ברורים.
    בכל מקרה, יש לזכור שהתנהגות כגון השתטחות על הריצפה וסירוב להענות לבקשות, היא אופניינית למאבקי השליטה של גיל שנתיים, כחלק מהגדרת הנפרדות. מה שפחות בא לידי ביטוי במסגרת גנית, ובא לידי ביטוי יותר מול ההורים בבית.
    התנהגות אלימה אינה חלק מתהליך הנפרדות בהכרח, ולכן אין לאפשר אותה בכל מקרה-אלא לנסות להבין ממה נובעת.
    בברכה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו