פרידה מבן שנה וחצי למשך שבועיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה מבן שנה וחצי למשך שבועיים
    tuly82
    20/03/2010

    שלום,

    כשבני יהיה בן שנה וחצי אנו מתכננים לטוס לארה"ב למשך שבועיים בלעדיו ולהשאירו עם סבא וסבתא אותם רואה מס' פעמים בשבוע.
    השאלה היא אם פרידה למשך שבועיים אינה יותר מידי לילד בן שנה וחצי?
    אני מוכנה לדחות את הסיפוק בעוד כמה שנים אם זה ייפגע בילד.
    באיזה גיל ניתן להיפרד ממנו לשבועיים מבלי לגרום לחרדת נטישה/טראומה כלשהי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרידה לתקופה ממושכת-מתי עדיף?

    אודט בוקאי
    08/04/2010

    ללא ספק, אם יש באפשרותכם לדחות נסיעה לתקופה ארוכה כמו שבועיים-אני ממליצה על כך. חרדת נטישה מתפתחת בין גיל שנה לשנתיים וחצי-בנכם יהיה בעיצומה של תקופה זו. הגורמים המאיצים את חרדת הנטישה-הבנה עמוקה יותר של הפעוט כי הוא נפרד מהוריו ואין לו שליטה על לכתם ובואם כפי שנהג לחשוב בינקותו. תחושת הזמן שאינה מפותחת עדיין-שבועיים נראים כנצח. התלות הרבה של הפעוט עדיין בהוריו-גם אם כבר למד ללכת ולומר מעט מילים. היכולת של הפעוט לדבר עם הורין בטלפון ולהאחז בקול שלהם כמייצג אותם כאובייקטים אמיתיים וממשיים-אינה מפותחת עדיין.
    ומכיוון שהזוגיות שלכם חשובה גם היא לבריאותו הנפשית של בנכם..בינתיים מומלץ "ללכת" על פשרה, בכיוון של שהייה של לילה עד שני לילות מחוץ לבית-וכמה טוב שיש סבא וסבתא שמפרגנים זאת...
    בברכה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו