אנטי שי-גמול,ומסרב להיגמל בגן.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנטי שי-גמול,ומסרב להיגמל בגן.
    keren
    23/03/2010

    שלום רב,

    בני בן ה-3 נגמל ביוזמתו מטיטולים לפני כ 3 חודשים. איתנו הוא גמול 100% .רק כשהוא בגן אינו מוכן להיכנס לשירותים. מתאפק ואף עושה צרכיו במכנסיים.
    בהתחלה אמר שהוא מתבייש. אחר"כ "לא רוצה" בעקשנות ועיכביות,לעיתים תירוצים "הילדים מפריעים לי" ....בכל אופן, הוא ממש מודע לעצמו שזה לא פספוסים אלא פשוט חסם/עקשנות/אחר.
    פעם אפילו הוריד מכנסיו,עשה ברצפת החדר ,הרים מכנסיו ישב על הקקי (סליחה על ה...)והסתיר עצמו עם משחק גדול. כשהוא עושה פיפי במכנסיים הוא מסתכל לצדדים ועל הגננת במבט שמסביר שעשה משהו........בעצת פסיכולוגית חודשיים נשארנו איתו בבקרים עד שעשה צרכיו.הוא לא מסכים שצוות הגן יכנס.אם נכנסו לרוב עצר עצמו ואמר "אין לי".הפסקנו גם עם זה ,והפסקנו להעלות את הנושא בבית,שמא יש לו רווח מהבעיה.
    אנחנו ממש טרודים מהעיניין ,וזקוקים לעצה נבונה שהגמילה תתבצע גם בגן.

    **אגב, הוא ממש בוגר בנושא הגמילה, עושה בכל מקום ויכול להתאפק בנסיעות ארוכות.במקומות סגורים ציבוריים ובפארקים אין לו בעיה. רק בגן הסירוב קיים.

    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עניתן עד כה,וכבר אין צורך.חג שמח

    קרן
    27/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו