תינוקת צמודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת צמודה
    שירין צימרמן
    03/04/2010

    שלום,
    יש לי תינוקת בת 10 חודשים, חייכנית ורגועה. היא הולכת כבר על 4 ומצליחה לעמוד בעזרת חפץ שהיא נתמכת בו. אני עובדת כל יום בין 7:00-16:45 יוצא שאני לוכת אותה למעון ובעלי מחזיר אותה ונמצא איתה כשעה עד שאני חוזרת. כשאני מגיעה הביתה היא נצמדת אלי , היא מחזיקה את הרגליים שלי מאחור ורוצה שארים אותה, ישנם מעט מאוד מצבים שהיא משחקת לבד.
    האם זה נורמטיבי? האם לשתף פעולה איתה? אני לא רוצה שהיא תהיה צמודה אלי כל הזמן

    תודה, שירין הודיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת צמודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת צמודה

    מהא
    04/04/2010

    שלום שרין,
    זה אכן טבעי שהתינוקת שלך צריכה אותך לאחר יום עבודה שבו את לא נמצאת לידה, את יכולה לשתף פעולה איתה תוך כדי כך להיות עירה לכל העניין של תליות יתר של התינוקת אלייך. את יכולה לתת לה תשומת לב בכך שהיא כפי שאת מתארת גם זקוקה לכך במיוחד כי את עובדת מהבוקר. לשבת עם התינוקות שלך ולייצור אינטראקציה כלשהי דרך למשל משחק.... אינו גורם לתינוקת שלך להיות צמודה להפך זה יכול לספק לה את מלוא הרגש והאהבה של אם לבת שלה. נוסף על אך התינוקת שלך נמצאת בשלב שהוא מאוד ייחודי מבחינת התפתחות המוטורית שלה –הולכת על ארבע וכן חשוב מאד להתייחס לעניין הזה ואפילו לייצור איתה אינטראקציה בזמן ישיבה על רצפה( למשל) ועצם כך שהיא מחזיקה ברגליים שלך מעיד לך שהיא מחפשת אותך לידה בשלב זה.

    מקווה שעזרתי
    מהא- סטודנטית לתואר שני בחינוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו