מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא מוכן לישון במיטה משלואליס03/04/2010
שלום לכולם.בני איתי בן 10 חודשים.יושן מגיל 5 חודשים איתי במיטה.אני ובעלי יושנים בחדרים נפרדים,לכן בהתחלה לא ממש הפריע לי לישון עם הילד במיטה.עכשיו אני מרגישה מותשת מהעניין,בשינה לא משוחררת מספיק כיוון שמפחד לא למעוך ולא לתת לא מכה תוך כדי שינה.כתוצאה עייפות מטורפת ובעיקר תסכול... אני משכיבה את בני היקר לישון בסביבות 10 וזה תמיד מלווה באכילת פורמולה לפני השינה,אחרת אין סיכוי שירדם.בנוסף לכך הוא רגיל לאכול את הבקבוק בשכיבה,לאחר סיומו הוא נרדם,כמובן במיטה שלי. כל הניסיונות להעביר אותו למיטה שלו (שהיא נמצאת באותו חדר ) מסתיימות בבכי מטורף וסירוב מוחלט,כל העייפות נעלמת בשניות....גם הניסיונות להעביר אותו למיטה שלו שהוא כבר נמצא בשינה עמוקה מסתיימות בכישלון,הוא מתעורר אחרי כמה דקות ולא מספיק לצרוח.בבקשה תעזרו לי אני מתוסכלת,עייפה ועצבנית....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגלי שינה
אודט בוקאי02/05/2010שלום אליס
שינה של תינוק במיטה נפרדת ובחדר נפרד משלו, חשובה הן לתינוק והן להוריו. מבחינת התינוק, שינה במיטה שאינה לפי מידותיו ואינה בטיחותית היא בעייתית. בנוסף, סדר היום של התינוק שונה מסדר היום של הוריו. בחדר התינוק אמורה להיות אוירת שינה, אור מעומעם ואין נכנס ויוצא, בעוד הליכתו לישון בחדר הוריו אינה מאפשרת תנאים אלו. כניסתו של תינוק למיטת הוריו, במקום אחד ההורים, מכניסה אותו לתפקיד שאינו מותאם לו, כביכול כשותף של אותו הורה ובכך מבנה המשפחה משתבש-בעוד אתם אמורים להיות יחידת הורים והוא ילד, כרגע אין מבנה ברור ועלולות להיות לכך השלכות על התפתחותו בעתיד. היכולת להרדם לבד ובאופן עצמאי מחזקת את בטחונו של הילד ביכולותיו וזהו שלב משמעותי בדרך לנפרדות ורכישת עצמאות.
את מתארת כי בנך נרדם כרגע במיטתך עם בקבוק, כלומר, בכוחות עצמו ולא כאשר את מאכילה אותו. זוהי כבר התחלה טובה מאחר שהוא אינו תלוי בך. השלב הבא צריך להיות השכבתו במיטתו הוא להרדמות בתחילת הלילה-לא לאחר שנרדם במיטתך. מדובר בתהליך ובתחילה בהכרח הוא ימחא, אך אם תהיי עקבית מתוך ההבנה כי את עושה את מה שנכון עבורו, הוא יסתגל בהדרגה. בהמשך, העבירי את מיטתו מחדרך והשארי לידו (שתפי גם את בעלך בתהליך המייגע אך חשוב זה!!) תוך ליטוף ואוירה נינוחה. עירכו טקס לפני ההשכבה הקשור לחפצים בחדרו-הפרדו מהם אחד אחד באמירת לילה טוב מחר נפגש שוב-הליכה לשינה היא בבסיסה תהליך של פרידה ומכאן מרבית הקושי.
בהצלחה
אודט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
