לא מוכן לישון במיטה משלו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מוכן לישון במיטה משלו
    אליס
    03/04/2010

    שלום לכולם.בני איתי בן 10 חודשים.יושן מגיל 5 חודשים איתי במיטה.אני ובעלי יושנים בחדרים נפרדים,לכן בהתחלה לא ממש הפריע לי לישון עם הילד במיטה.עכשיו אני מרגישה מותשת מהעניין,בשינה לא משוחררת מספיק כיוון שמפחד לא למעוך ולא לתת לא מכה תוך כדי שינה.כתוצאה עייפות מטורפת ובעיקר תסכול... אני משכיבה את בני היקר לישון בסביבות 10 וזה תמיד מלווה באכילת פורמולה לפני השינה,אחרת אין סיכוי שירדם.בנוסף לכך הוא רגיל לאכול את הבקבוק בשכיבה,לאחר סיומו הוא נרדם,כמובן במיטה שלי. כל הניסיונות להעביר אותו למיטה שלו (שהיא נמצאת באותו חדר ) מסתיימות בבכי מטורף וסירוב מוחלט,כל העייפות נעלמת בשניות....גם הניסיונות להעביר אותו למיטה שלו שהוא כבר נמצא בשינה עמוקה מסתיימות בכישלון,הוא מתעורר אחרי כמה דקות ולא מספיק לצרוח.בבקשה תעזרו לי אני מתוסכלת,עייפה ועצבנית....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מוכן לישון במיטה משלו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגלי שינה

    אודט בוקאי
    02/05/2010

    שלום אליס
    שינה של תינוק במיטה נפרדת ובחדר נפרד משלו, חשובה הן לתינוק והן להוריו. מבחינת התינוק, שינה במיטה שאינה לפי מידותיו ואינה בטיחותית היא בעייתית. בנוסף, סדר היום של התינוק שונה מסדר היום של הוריו. בחדר התינוק אמורה להיות אוירת שינה, אור מעומעם ואין נכנס ויוצא, בעוד הליכתו לישון בחדר הוריו אינה מאפשרת תנאים אלו. כניסתו של תינוק למיטת הוריו, במקום אחד ההורים, מכניסה אותו לתפקיד שאינו מותאם לו, כביכול כשותף של אותו הורה ובכך מבנה המשפחה משתבש-בעוד אתם אמורים להיות יחידת הורים והוא ילד, כרגע אין מבנה ברור ועלולות להיות לכך השלכות על התפתחותו בעתיד. היכולת להרדם לבד ובאופן עצמאי מחזקת את בטחונו של הילד ביכולותיו וזהו שלב משמעותי בדרך לנפרדות ורכישת עצמאות.
    את מתארת כי בנך נרדם כרגע במיטתך עם בקבוק, כלומר, בכוחות עצמו ולא כאשר את מאכילה אותו. זוהי כבר התחלה טובה מאחר שהוא אינו תלוי בך. השלב הבא צריך להיות השכבתו במיטתו הוא להרדמות בתחילת הלילה-לא לאחר שנרדם במיטתך. מדובר בתהליך ובתחילה בהכרח הוא ימחא, אך אם תהיי עקבית מתוך ההבנה כי את עושה את מה שנכון עבורו, הוא יסתגל בהדרגה. בהמשך, העבירי את מיטתו מחדרך והשארי לידו (שתפי גם את בעלך בתהליך המייגע אך חשוב זה!!) תוך ליטוף ואוירה נינוחה. עירכו טקס לפני ההשכבה הקשור לחפצים בחדרו-הפרדו מהם אחד אחד באמירת לילה טוב מחר נפגש שוב-הליכה לשינה היא בבסיסה תהליך של פרידה ומכאן מרבית הקושי.
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו