גן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גן
    מישהי
    06/04/2010

    שלום
    בתי עוד מעט בת שנה,
    מתי נעשות ההרשמות לגנים/משפחתונים?
    והאם אפשר להכניס את הילדה באמצע השנה לגן?
    תודה
    אני רוצה להכניס אותה לגן לקראת גיל שנתיים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרשמה לגנים

    אודט בוקאי
    02/05/2010

    שלום ריבי

    הרישום לגנים פרטיים משתנה בהתאם למידת הביקוש של הגן-גנים מבוקשים סוגרים את ההרשמה שלהם כבר בחודשים דצמבר -ינואר! כאשר שאר הגנים פתוחים לרישום גם עד מרץ -אפריל. אותו כנ"ל לגבי כניסה של פעוט לגן באמצע שנה-בגנים המבוקשים לרוב לא יאפשרו זאת, וזאת בראש ובראשונה מתוך אינטגריטי של הגננת, אשר הציגה את הגן להורים הנרשמים כגן עם קיבולת מסוימת של ילדים ולא מעבר.. עם זאת, ישנם גנים בהם כן מאשרים כניסה במהלך השנה, במקרה של נשירה של אחר או לא נעים לומר, מתוך מטרה להרוויח עוד כסף..כשתסיירי בין הגנים תיווכחי שכל גן עם מדיניות משלו. ואולי את שואלת אם נכון יהיה להכניס את בתך באמצע שנה, שלא תכנס קטנה מדי(לפני שנתיים) או "גדולה מדי"(שנתיים וחצי). יש יתרונות לכאן ולכאן-לחסוך את המחלות של החורף, לזכות בהסתגלות יותר אישית..ועם זאת, כניסה באמצע שנה, אחרי שנוצרה דינמיקה חברתית בין הילדים ובין ההורים, גם היא לא פשוטה. בעקרון, אם יש לך מרחב תמרון, עדיף להכניס בגיל שנתיים וחצי ולא בגיל שנה וחצי. שאר השיקולים תלויים באישיות הילד, ביכולת ההורים, בהקשר המשפחתי(תינוק שעומד להוולד) וכו,.
    לגבי משפחתונים, לדעתי יש יכולת גדולה יותר לגמישות מבחינת עיתוי הכניסה, לדעתי מדובר במסגרת שמתאימה עד גיל שנתיים-שנתיים וחצי, לכל היותר. בגיל שנתיים הייתי מכניסה מראש לגן, ולא למשפחתון.
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו