בת שנה וחצי חברותית מדיי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וחצי חברותית מדיי
    טלי32
    17/04/2010

    בתי , בת שנה וחצי, ילדה מאוד תקשורתית וחביבה לסביבה. מאז שהיתה קטנטנה שמנו לב ליכולות הבלתי רגילות שלה בלשבות את תשומת הלב של כל מבוגר שהיה בסביבה. אך לאחרונה הדבר התחיל קצת להדאיג אותי... כשאנו הולכים למקומות ציבוריים כמו גני שעשועים, ג'ימבורי, גני חיות וכד'... היא מרגישה מאוד חופשי לגשת לאבות (לרב) זרים ולהידבק אליהם, כמעט כמו על מנת לקחת את תשומת הלב שלהם מילדיהם. השאלה שלי היא האם הדבר טבעי בגיל זה או שהיא כבר אמורה לפתח איזשהו פחד מזרים. ואם הדבר לא מגיע באופן טבעי איך עליי ללמד אותה זאת בלי לגרום לה לפחד באופן יותר רחב מאנשים. אני סך הכל לא רוצה להפסיק את החברותיות המקסימה שיש בה (היא מאוד חברותית גם עם ילדים...).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וחצי חברותית מדיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כישורים חברתיים

    מיכל דביר קורן
    01/05/2010

    טלי שלום,
    בהנחה שבתך הינה פעוטה המפותחת כפי גילה ביתר תחומי התפקוד, שיחסיה איתכם ההורים תקינים, ושהיא אינה מעדיפה להסתובב בין מבוגרים וליצור קשרים על חשבון הזמן בו יכולה לשחק או להינות כבני גילה, להערכתי אין כל חשש 'מחברותיות יתר'. בתך למדה מתוך התנסויותיה הקודמות, ומתוך המשוב החיובי שהיא מקבלת מהסביבה כי יש ביכולתה לזכות בתשומת לב האחרים בקלות והיא משתמשת בזה. ניתן להמשיך לעודד אותה על כישוריה ולהחמיא תוך שמנחים אותה שלא להטריד אחרים שבאופן שלא יהיה נעים להם, וכן משגיחים שלא תיצור קשרים עמוקים מידיי (למשל, תתרחק עם אחרים ללא שיפוט). אם היא תרגיש 'מתוגמלת' גם על כישורים אחרים שלה, יתכן כי בהדרגה הצורך לעשות זאת יפחת. ובנתיים - תהנו מהחנדלך....
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו