מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהיונית מטרסו27/04/2010
שלום
בתי בת 11 חודש
לפני חודשיים עשו לה קטטר לבדיקת שתן
וקרה שנהייה לה חתך העור מסיביב לנרתיק ,ונחתחה לה חתיחה משפה אחת
עקב המקרה לאחר שבועיים הילדה בוכה רב הזמן ,ובמהלך הבכי מושיטה ידיים קדימה עם אגרופים
[כפות הידיים סגורות ] נעשתה ממש עצבנית ,אני מחזיקה אותה הרבה בידיים בגלל המקרה
ויורדת איתה למטה הרבה יותר שתהיה רגועה
היום עברו חודשים מהמקרה ,והלידה לא רגועה
לפני המקרה הילדה הייתה רגועה ,אפילו עם הייתה מקבלת מכה לא הייתה בוכה בכי חזק או לא בוכה כלל
והיום דרגת הבכי עלתה בכמה דרגות
מה עושים ????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ??????????????
יונית מטרסו30/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אילנה וינר-ריבקה01/05/2010קודם כל, כדאי שבאופן דחוף תפנו לרופא הילדים להיתייעץ! יתכן והילדה בוכה מתוך כאב!
אאולי יש צורך קודם כל בטיפול בכאבים ובירור מעמיק על סיבה פיזיולוגית/ גופנית שמסביר את הבכי.
תוך כדי, תתייחסו לילדה באהבה וסבלנות, תגידו לה "מתוקה, את עצבנית ובוכה, אולי כואב לך משהו." הדיבור האמפטי יתן לילדה תחושה של הבנה, היא לפחות תוכלי לעבד את החוויה הלא נעימה שעוברת.
תעדכנו אותנו בהמשך.
נשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההמשך
יונית מטרסו03/05/2010שלום
הייתי אתמול אצל רופא נשים לבדיקת הילדה ,הרופא ראה ונעשה מבוהל ,אבל אמר הכל בסדר ,ולא אקח אותה לשום רופא יותר ,שלא ישגעו לי אותה ,מעבר לכך נתך לי מישחה ,ואמר לבוא עוד חודש לבדיקה ,המשיחה יש לה אסטוראידים ואני מפחדת לתת לה ,שאלתי את הרופא עם הכל בסדר אז למה צריך מישחה ,ענה לי זה על הגבול אפשר גם שלו אבל אני נותן
ואני עם סימני שאלה
מה שבטוח לי שזה לא היה מקרה מה שקרה בבית החולים שפצעו לי את הילדה
ובקיצור עם זה לא גדול עלייך ,אשמח לקבל מענה
תודה
יונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשכה היא אובסטין קרם 1 גרם
יונית מטרסו04/05/2010אני כבר יומים משתמשת בה ממש קצת שמה לילדה
אבל די מודאגת מהשאלות הנ''ל
ורשום על הקרם לשימוש תוך נרתיקי בלבד
והרופא אמר למרוח בפנים בשפתיים הקטנות והגדולות
אפשר לקבל יעוץ איך לעבור את זה שבתי לא היה טראומה
כי עם יש נזק אין מה לעשות
תודה מראש
יונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תשובה?
שקד06/10/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אילנה וינר-ריבקה06/05/2010שלום רב
לצערי איני מבינה ברפואה ולכן לא אוכל לתת לך מענה מקצועי הולם בנושא.
כדאי בעיניי שתפני למומחים בתחום.
בברכה
אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
יונית מטרסו14/05/2010סילחה באמת אבל אתן כותבות פה עלעצמכם מוחמיות בהתפתחות וכ''ו
לא יתכן שמתוך כמה שאלות לענו על בודדות וקלות
אם יש לאדם שאלה ואת לא יודעת אז תשאלי את החברים החוחים של ותעני לי
מה הבעיה ???
בסדר הבנתי שאתן לומדות דרך האטר ,ולפעמיים עושת מיזה פרנסה לבריאות
אבל אנשים רוצים תשובות
אני פה כבר העל שנה שואלת שאלות וממש מרגיש ברוב המיקרים ,זוועה תשובות
שעונות כאילו אומרות לי להיתנתק
זה לא בסדר
אנשים לחוצים ודואגים לשלום ילדהם ואתן מוציאות להם את המיץ עד שאתם עונים
ובמיוחד במקרה שלי רשלנות רפואית
מקווה שתקחו את זה למקום לטוב ותעשו משהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנחנו פסיכולוגיות התפתחותיות...
אילנה וינר-ריבקה14/05/2010...ולא נוכל לקחת על עצמנו אחריאות מקצועית שאינה קשורה למומחיותנו. גם אם נתייעץ עם חברים וקולגות בעבודה לא נוכל בהרבה מקרים להעניק תשובה מתאימה. למשל, על שאלות רפואיות. אנו מנסים במקרים אלה להפנות את ההורה הפונה לפורומים או למומחים מתאימים יותר.
אנו מבינות שלעיתים הורים פונים לחוצים ודואגים, אך לצערינו אין לנו תשובות לכל השאלות ואנו משתדלות לעזור ככל הניתן.
אני מקוה שלשאלותך הבאות נוכל לתת מענה מקצועי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




.jpg)
