תחרותית בת 4.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחרותית בת 4.5
    ענת
    05/05/2010

    שלום רב,
    יש לי בת בת 4.5, היא ילדה מדהימה מאוד חכמה, מצחיקה, תמיד עוזרת. בזמן אחרון היא התחילה להיות מאוד תחרותית - בהגזמה.
    היא נעלבת מאוד בקלות. היא בוכה שהיא מפסידה, - אנחנו מנסים להסביר שלפעמים מנצחים ולפעמים מנצחים- כל הסיפור , אבל זה לא ממש עוזר.
    היא כועסת, מתעצבנת בלי סיבה, היא יכולה ללכת מהגן לראות מישהו רץ ולרוץ איתו (לא חשוב שהיא לא מכירה את הילד שהיא רצה אחריו).
    או שחבר בא אליה הביתה והיא משטלת על המשחק,
    בבקשה איך אפשר לאזן ולהסביר לה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחרותית בת 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחרותית

    אילנה וינר-ריבקה
    06/05/2010

    ביתך ערנית יותר לקודים חברתיים ובגילה יש ילדים שמגלים את התחרות. יתכן גם שזה ביטוי של דימוי עצמי שלילי, ושביתך רוצה להוכיח לעצמה שהיא שווה ולכן משווה את עצמה עם אחרים באופן מוגזם ולא מתאים מבחינה חברתית.
    אני מציעה שתנסו לשחזר מתי התנהגות זאת התחילה, איך אתם מגדירים אותה מבחינת האופי, איך היא הייתה לפני שההתנהגות התחרותית התחילה?
    אם תרגישו צורך, תפנו לייעוץ מקועי מעמיק יותר. אולי פסיכולוגית הגן יכולה לעזור.

    בנתיים כדאי להמשיך עם דרכיכם - לא לעורר יותר תחרותיות, להעריך ולהתפעל מדברים טובים שהיא עושה ולנסות להרגיעה כאשר היא במצוקה ונעלבת מכך שהפסידה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו