התקפי זעם אצל ילדה בת שנה וארבע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי זעם אצל ילדה בת שנה וארבע
    נעה
    10/05/2010

    שלום
    אני צריכה את עזרתכן דחוףףףףף
    הבת שלי בת שנה ו 4 חודשים אני ואבא שלה פרודים מזה כ 9 חודשים הקטנה מתגוררת איתי ורואה את אביה פעם בשבוע ל 4 שעות
    השבוע היא לא ראתה אותו שניהם היו חולים .
    בימים האחרונים יש לה התפרצויות של זעם צעקות לא מוסברות עצבים פנימיים מאוד גדולים ממש כמו לבן אדם בוגר , בכי מעצבים ולפעמים היא מכה אותי או את אמא שלי שאצלה אני גרה
    יש לציין שהיו הרבה צעקות וריבים בבית כשגרנו אני ובעלי , וכמעט כל שיחה נגמרת בצעקות שהיא עדה להם
    אין לי ספק שעובר על הילדה שלי משבר היא מאוד מאוד חכמה מבינה הכל מהר מאוד מאוד מאוד קשורה אליי ולא עוזבת אותי וכשאני רוצה ללכת לרגע היא בוכה ואז מנסים להשיח את דעתה עם משחק או משהו
    אני עובדת עצות היא לפעמים גם משתוללת עם הגוף וזורקת את הראש ואת עצמה לאחור זה לא חדש רק עכשיו זה נהייה בתדירות גבוהה יותר
    מה עליי לעשות
    כואב לי ועצוב לי שהיא צריכה לעבור טראומה שכזאת
    איך עליי להגן עליה ולעזור לה חוץ מפינוקים אהבה ומגע שאני תמיד נותנת לה וממלאת אותה בזה
    תודה רבה על התשובה
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא תענו לי לשאלה דחוףףףףףףףףףףף

    נעה
    16/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה בבקשה דחוףףף תענו לי !

    נעה
    20/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי זעם אצל ילדה בת שנה וארבעה ח'

    אילנה וינר-ריבקה
    21/05/2010

    נעה שלום רב

    אני מבינה שאת כעת מודאגת מאד וחסרת אונים כאשר את רואה את ביתך מביעה סבל רב דרך התקפי זעם, עצבים, תגובות תוקפניות כלפיך וכלפי הסבתא.

    אז קודם כל, כדאי לדעת שילדים בגילה עלולים להראות יותר ויותר התקפי זעם ובכי ולעיתים קרובות זקוקים לנו המבוגרים על מנת לווסת את עצמם ולהירגע.

    ילדים בגילה חשופים לתסכולים רבים הקשורים להתפתחותם הטבעית. הם רוצים לעשות הרבה יותר ממה שהם עושים, מבינים ומתקשרים אך האוצר המילים עדיין מצומצם ולעיתים לא מבינים אותם כי ההגיה לא בשלה, הם רוצים לעשות הרבה דברים אך שומעים הרבה "לא, אסור!" במהלך כל היום.

    כך שחלק מעצמת ההתקפי הזעם קשורים לתהליך התפתחותי נורמלי.

    חשוב שתגיבי בתמיכה וסבלנות אך יש להגביר ולאסור התנהגויות מסויימות, כגון אסור שהיא תרביץ לך ולסבתא. מותר שהיא תבכה ותביע את עצביה בדרכים אחרות.
    ברגעים אלה, לא כדאי לשאול שאלות כגון "למה את בוכה?" שאלות אלו עלולות לגרום ללחץ נוסף כי הילדים לרוב אינם יודעים את הסיבה ובגילה, גם אם יודעים לא יכולים להביע את עצמם ונעשים עוד יותר מתוסכלים.


    במצב המשפחתי המורכב אני ממליצה שתלכו (ההורים) ליעוץ מקצועי מתאים על מנת לעזור לבתכם לסבול פחות או לפחות תעזרו לה לעבד את כל החוויות הקשות הכרוכות לפירוד הוריה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אילנה עזרת לי מאוד !!!!

    נעה
    23/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו