צעקות ועוד...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צעקות ועוד...
    אלי
    10/05/2010

    ביתי בת שנה וחצי.
    לפני כחודשיים שמרתי על אחיין שלי עקב אישפוז אימו.. אלו היו 3 ימים מלאי צעקות,צווחות,יללות ובכי של הילד.. מאז ביתי לא מפסיקה לצעוק.. כשהיא שמחה,כשהיא משחקת ,כשהיא עייפה .. נראה שכל הזמן היא צועקת.. אי אפשר ללכת איתה לאף מקום.. אנשים כבר מתלוננים.. נרתעים ממנה..
    היא הייתה צועקת גם לפני כן פעמים נדירות אבל עכשיו זה בלתי נסבל ואנחנו מיואשים כבר.. הלכנו לרופא לבדוק אולי בעיות שמיעה אך הרופאה טענה שאם הבדיקה בטיפת חלב יצאה תקינה אז היא שומעת טוב..
    בנוסף נראה שיש לה התקפות זעם.. פתאום זורקת ומעיפה הכל , לפעמים מכה ....
    אנחנו אומרים לה אנחנו לא צוקים/מכים... ונראה שכלום לא עוזר...
    צריכים את עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צעקות ועוד...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וויסות רגשי

    אודט בוקאי
    22/05/2010

    שלום אלי
    הביקור הלא צפוי והלא שפוט של אחיינך יתכן והשפיע על בתך, עם זאת, הייתי מצפה לתהליך התאוששות מצד בתך בעוצמת תגובותיה במרחק של חודשיים מאותו אירוע. לכן, אני נוטה לייחס את עוצמות תגובותיה הרגשיות-גם ברגשותיה החיוביים וגם השליליים לקושי בוויסות רגשי. לא ציינת אם בתך מבקרת במסגרת גנית וכיצד היא מתנהגת שם. כיצד היית מגדירה את ההתפתחות שלה בתחומים השונים עד כה? מבחינה שפתית, מוטורית, חברתית ותקשרותית?
    אני הייתי מציעה לפנות איתה לייעוץ התפתחותי על מנת לברר את מקור הקושי בוויסות הרגשות-לעתים תמונה זו מופיעה יחד עם רגישות תחושתית, לרעש, למגע, לתנועה, לטעמים ומרקמים.
    שווה לבדוק לעומק על מנת למנוע מצבים בהם בתך גורמת לסביבתה בגיל כה מוקדם להרתע ממנה.
    אשמח להפנות לכתובת מתאימה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו