גמילה מטיטולים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים...
    אפרת
    12/05/2010

    שלום! ביתי יקירתי כבר בת 3 פלוס... חודשיים! ילדה מדהימה לכל בדיעות, חכמה, פיקחית, פילפלית קטנה, פשוט אוצר! 0וזה כמובן בקיצור) לא מוכנה להוריד טיטולים... מודיעה באופן רשמי לכל מי שרוצה לשמוע, סבתות, גננת וכו... אני אוריד טיטול כשאחליטֹבמילים האלה. היא ילדה נבונה ומבינה, פעמים רבות נמצאת ללא טיטול בבית אך ברגע שיש קקי או פיי היא רוצה טיטול... אני מנסה לאמר לה בעדינות שהיא גדולה, שתנסה, כמובן ללא לחץ! אך היא בשלה!!! קראנו סיפורים, יש חברים ואת כל האביזרים הנדרשים... אך בכל זאת היא לא רוצה! אני לא בעד ללחוץ! אך אני שואלת עד מתי כדי?? מתי אצטרך לאמר לה שאין טיטולים וזהו... אם בכלל!!! אשמח לכיוון מחשבה וביצוע. תודה רבה רבה לכן!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי???? תודה רבה מראש.

    אפרת
    20/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מטיטולים

    אילנה וינר-ריבקה
    21/05/2010

    שלום רב

    יש מספר גישות שונות המתייחסות לתהליך המעבר לשירותים.

    עמדתי המקצועית הינה כזאת - ההורה הוא צריך להעביר מסר ברור לילד שהגיע הזמן להתחיל בשימוש בשירותים. אין יותר חיתולים. לא צריך לומר זאת באגרסיביות. להיפך, יש לשמור על אמפטיה והבנה כלפי הילד. אך כמו שהורים מחליטים להכניס את הילד לגן (וזה לא תמיד נחמד ונעים לו בהתחלה), כך ההורה מחליט על הגמילה.
    אתם יכולים לתמוך בילדה, ללוות אותה לשירותים, לרחם אם צריך ולהעניק חום ואהבה וסבלנות בפספוסים.



    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנה וינר-ריבקה. ראשית תודה!

    אפרת
    23/05/2010

    אז כמו שכתבתי תודה על התשובה.
    אני ממשיכה את שאלתי ואומרת שהיא ממש לא מעוניינת! היא אומרת: אמא, טיטול... וכו. עדיין לקחת את ההחלטה ולהתמודד איתה? זא כרגע לא לתת לה אפשרות בחירה??? כי אני באמת חוששת שזה לא יגיע מימה בחודשים הקרושבים ואז אופס השנה עברה והיא צריכה להכנס לגן עירייה ובכל זאת אצטרך לקבוע לה. אז אולי באמת עדיף עכשיו??? שיש צוות מקסים בפעוטון שלה שאני בטוחה שלווה אותה בדרך הטובה ביותר. אז אמרתי את התשובה??? להתחיל ביום מיוחד?שבת? בבית? אשמח לטיפים ותודה רבה שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מטיטולים-המלצה.

    אפרת
    31/05/2010

    שוב אני ועברו שבועיים בערך מאז שכתבתי... אני רוצה לעודד את כל האימהות שהגישה שלהן היא הבנת הילד ובחירתו בחלק מתהליכי התפתחותו ובניהם גמילה מטיטול...

    ביתי יקירתי יום אחד ועודני בליבי חושבת מה יהיה החליטה על דעת עצמה להפסיק טיטולים ורצתה תחתונים!!!! כן כן! תמיד האמנתי בה וידעתי שכשזה יבוא זה יבוא! אל תלחצו מהסביבה - לכו עם הלב שלכם! עם האמונה בילד!!! לילד יש יכולות ורצונות משלו ואם אתם סומכים עליו הוא יודע ומבין!!! תנו לו את הביטחון וזה יבוא!!!! האמינו בו!!! לאורך כל הדרך!! בהצלחה לכולן!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו