אמא ל3 ילדים -משמעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא ל3 ילדים -משמעת
    גילי
    15/05/2010

    שלום
    אני לא יודעת למי לפנות , יש לי ילדה בת 6 וילדה בת 4 וחצי ןתינוק בן 9 חודשים
    הבת השנייה בת 4 וחצי בורח לה פיפי לפחות פעמיים ביום וצריכים להזכיר לה ,והיא משבשת מילים לדוגמא המילה לשון היא אומרת שלון מתנהגת כמו ילדה בת שנתיים ולא מקשיבה אני צריכה לצרוח עליה ולאיים אליה בעונשים אז היא מקשיבה ואחותה הגדולה מצטרפת לחגיגה והבית בעצבים ומתח וניסתי כל מיני שיטות חיבוקים, ליטופים הסברים אך זה לטווח קצר הגעתי למצב של אין לי כח.
    למי אני יכולה לפנות לעזרה וייעוץ ?

    תודה -גילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא ל3 ילדים -משמעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד הורי תחת עומס

    אודט בוקאי
    27/05/2010

    שלום גילי
    לגדל שלושה ילדים בפערים יחסית קטנים-משימה לא פשוטה לכל הורה. העומס מייצר לחץ רב בבית ומקשה על יכולת הענות ההורה לצרכיו של הילד. עולה שאלה לגבי ההרטבה של בתך בת הארבע-האם מדובר בתגובה רגשית ללחץ בבית, או שהיא בעצם מעולם לא ממש נגמלה (הגדרה של גמילה היא תקופה של כחודשיים ללא פספוסים). שיבושי ההיגוי של שלון במקום לשון הם עדיין מקובלים בגיל זה, השאלה היא באיזה תדירות הם מופיעים והאם שאר מרכיבי השפה תקינים.
    הייתי ממליצה לך לפנות בהקדם לייעוץ פסיכולוגי, עם עדיפות לפסיכולוג התפתחותי שיתן את הדעת על התפתחותה של בתך האמצעית.
    אשמח להפנות אותך לכתובת ציבורית או פרטית, בהתאם למקום מגורייך.
    בכל מקרה-נדרש שיתוף פעולה מלא של האב, בייעוץ בפרט ובהתנהלות בבית בכלל-שניים הם כוח.
    בברכה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו