החלפת מסגרת - אמא מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת מסגרת - אמא מודאגת
    עדי
    16/05/2010

    שלום,
    בתי כעת בת שנה וחצי ומזה 4 חודשים נמצאת במעון פרטי, כעת עקב אילוצים אני אמורה לרשום אותה למעון אחר - חדש.
    ברור לי שזוהי אינה ההחלטה האידיאלית עבורה אך חשוב לציין שאני פועלת מחוסר ברירה ומאילוצים כאלו ואחרים. שאלתי היא כזו: האם להעבירה למסגרת חדשה כעבור 4 חודשים ייחשב לדבר אשר 'לא ייעשה' ? או שצריך לשקול עניין לגופו והדבר יכול להיות אפשרי בהנחה שתהיה לה הסתגלות מהירה וקלה בגן ? במידה ואין ברירה, האם יש דרכים להקל על החלפת המסגרות?
    אשמח לקבל תשובת מומחית / מומחה.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת מסגרת - אמא מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי מסגרת מאילוצים

    אודט בוקאי
    27/05/2010

    שלום עדי
    אם הסיבה לשינוי המסגרת קשורה לחוסר שביעות רצון שלך מהמסגרת הנוכחית-חשוב שתגדירי לעצמך מחדש מה הציפיות שלך ממסגרת, על מנת שלא יווצר מצב דומה בעתיד ,שעלול לייצר בעצמו קשיי הסתגלות. אם מדובר בשינוי מקום מגורים/תנאי עבודה וכו'..נראה שאין מנוס ואין מרחב אמיתי לשיקול דעת.
    במקרה זה, חשוב שתתבצע פרידה משמעותית של בתך מהמעון ומהצוות והילדים, גם אם נראה שמדובר בתקופה קצרה. זאת על מנת שבתך לא תחווה את הפרידה כמבלבלת או לא נעימה. פרידה טובה היא בסיס טוב להסתגלות טובה. לגבי היכולת לנבא את הסתגלותה במסגרת החדשה-תלוי מאוד בהסתגלות שהציגה עד כה, ואולי אפילו יהיה יותר קל כי היא כבר הפנימה את הרעיון שאמא לא איתה כשהיא במעון. בנוסף, היכולת שלה להסתגל טוב תלויה במידת האמון שתייצרי במסגרת החדשה, ובמידה בה את שלמה עם החלטתך-עם הידיעה שלא הייתה לך ממש ברירה אלא לעבור מסגרת.
    חשוב שהמסגרת שתבחר, תהיה כזו שתאפשר שהייה לטוח ארוך ככל שניתן-כך שלא תצטרכו לחפש מסגרת חדשה בתקופה הקרובה(ספטמבר).
    ולסיום, אם לבתך ולך היו חוויות טובות במעון הנוכחי-צלמו את המקום את הצוות והילדים ועיינו מדי פעם בתמונות על מנת שבתך תוכל להמשיך ולהעבד את הפרידה דרך התמונות-הגעגועים, השאלות לאן נעלמו האנשים בתמונה וכו'..
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו