האם לעבור לגן או להשאר אצל מטפלת ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לעבור לגן או להשאר אצל מטפלת ?
    לילך
    21/05/2010

    שלום רב,
    ביתי בת תשעה חודשים מטופלת אצל מטפלת מגיל שבעה חודשים.
    אני לוקחת אותה לבית המטפלת מידי יום, למטפלת עוד ילד אחד בלבד כבן שנה וארבע, בנוסף בעלהשל המטפלת גם כן עוזר לה כן שיש לה יחס כמעט בלעדי. אני מאוד מרוצה מהחום והאהבה שהיא מקבלת ומרגישה טוב כשאני משאירה אותה שם. הבעייה היא שההרשמה לגן בעיצומה ואני מתלבטת אם לרשום אותה לגן בגיל שנה או להשאיר אותה אצל המטפלת ולחכות לגיל שנתיים.
    אני יודעת שהיא מקבלת חום ואהבה אצל המטפלת אך מה לגבי הפעלות, וחברה, ילדים אחרים וכו'.
    הבעיה הינה שיש צורך בהרשמה מוקדמת על מנת לשמור מקום. אשמח לקבל המלצה.
    השיקול הכלכלי לא מהווה בעיה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילך

    אילנה וינר-ריבקה
    21/05/2010

    ההחלטה שלך הינה אישית. בגיל של ביתך היחס האישי ו"ההפעלה" היחידנית יכולות להעניק לה מענה לכל צרכיה ההתפתחותיים והרגשיים.
    במסגרת של גן, ביתך יכולה לקבל חוויות חברתיות ראשוניות עם תיווך של מטפלות, אך היא לא תקבל את היחס האישי.
    בגיל של ביתך, החוויות החברתיות אינן כל כך משמעותיות, ניתן לקחת אותה לבית בני הדודים, לגינה הציבורית ולג'ימבורי על מנת לחשוף אותה לחברת ילדים.
    ההחלטה היא שלך בלבד, לכל הורה העדפות משלו ושיקולים אישיים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו