כאב לטובת התינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב לטובת התינוקת
    אור
    21/05/2010

    שלום,

    התינוקת שלי בת 11 חודשים ויש לה מום מולד קטן בפי הטבעת שמחייב אותנו לעשות לה שני טיפולים כואבים פעמיים ביום (להחליף אופצייה של ניתוח)
    היא בוכה המון עוד כשהיא רואה את המכשיר ומתחילה להלחץ לפעמים רק אם מורידים לה טיטול.
    רציתי לדעת כמה מהטיפולים האלו היא תזכור (צפויים להמשך עוד כמה חודשים)
    ואיך מסבירים לה שזה לטובתה כך שהיא תבין מצד אחד שההורים מכאיבים לה כי בסופו של דבר זו הברירה הפחות כואבת ושאנחנו מאוד אוהבים אותה
    אבל אם אנשים אחרים עושים לה כואב זה לא לטובתה ולא מאהבה
    מיד בסוף הטיפול היא חייכנית ולא שומרת טינה, ובכלל היא ילדה מקסימה שבוכה מעט מאוד
    וזה עוזר לנו מצד אחד שהיא לא נשארת עצובה אבל מלחיץ שהיא תתרגל לקבל כאב מאנשים שמציגים את זה כ"לטובתה"

    תודה,
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב לטובת התינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לטובת התינוקת

    אילנה וינר-ריבקה
    21/05/2010

    אור שלום רב

    אני מבינה את מורכבות הדבר, לגרום לכאב לביתך הקטנה זה דבר קשה מאד עבורכם ההורים, גם כאשר אתם בטוחים ויודעים שמדובר לכאה לטובתה.
    כדאי להתייחס לחוויתה של הילדה באופן מילולי, "חמודה, את בוכה וסובלת, אני יודע שכואב לך מאד מאד, לא נעים כשאבא/ אמא שם את ה"מכשיר" (או ניתן לתת לו שם כינוי)". כשהטיפול מסתיים ניתן להתייחס לתחושת ההקלה "היזה כיף שהטיפול נגמר! עכשיו נעים לך." אין טעם לנסות להסביר לה שאתם ההורים יכולים להכיאב לה ואחרים לא. אך אתם כן יכולים לספר לה שהיא לפעמים צריכה טיפולים שכואבים (לא אתם ההורים מכאיבים אותה, אלא הטיפול הוא זה שכואב) שיעשה אותה להרגיש טוב יותר.
    הטיפול הכואב עלול לגרום לכם ההורים להרגיש אשמה וצער רב, אך ככל שתשדרו שאתם בטוחים בצורך הטיפול כך היא תבין באופן אינטויטיבי ולמרות שעדיין תסבול (אין בברירה), תוכל להבין מה עובר עליה ולהביע את הסבל באופן מלא ואוטנטי.

    הרבה בריאות

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו