ילד גמול משתין בכוונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד גמול משתין בכוונה
    אביטל
    08/06/2010

    שלום!
    בני הקטן בן השנתיים וחודשיים נגמל לחלוטין (חוץ מהלילה) מחיתולים.
    יש לציין שתהליך הגמילה היה יחסית מהיר והיתה נכונות גבוהה מצד הילד לשתף פעולה.
    בשבועיים האחרונים בני משתין בכוונה כאשר אני כועסת עליו או אומרת לו "לא".
    ניסיתי לא להתייחס ולתת לו לנקות לבד את השתן, אך זה עדיין לא עוזר.
    מה לעשות??
    כמו כן, בני הגדול בן ה - 4 גמול כבר שנה אך עדיין משתין בלילה (עם חיתול בלילה).
    תודהמראש,
    אביטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד גמול משתין בכוונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פספוסים בתהליך הגמילה

    מיכל דביר קורן
    17/06/2010

    שלום אביטל,
    מהתיאור לך אני חושבת שבנך הצעיר מגיב בהשתנה נוכח הכעס שלך לא בגלל שהוא עושה 'דווקא' אלא שבגלל הלחץ בו הוא שרוי, הוא מאבד שליטה על הסוגרים ובעצם משתין מבהלה. נהדר שהוא נגמל מוקדם, אבל זה לא אומר שאסור לו לפספס, החמצות הן חלק מהליך הגמילה הטבעי של ילדים ועליך להיות סבלנית לעניין ובוודאי לא לתת לו לנקות לבד!, זה לא הוגן להעמיד אותו במצב לחץ כזה בנוסף על תחושת האשמה שהוא בוודאי מרגיש.
    לגבי בן הארבע, אם הוא עדיין זקוק לחיתול בלילה ומסכים לעיניין, ניתן לאפשר את זה. ישנם ילדים שלאורך זמן רב עדיין משתמשים בחיתול לזמן שינה. יחד עם זאת ניתן לסייע לו על ידי הפחתת השתייה לקראת שינה ולקיחתו לשירותים מתוך שינה (למשל, לפני שאת הולכת לישון, בוודאי שעתיים-שלוש אחריו).
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו