בת 11.5, נושכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 11.5, נושכת
    טל
    09/06/2010

    שלום, ביתי בת 11.5 חודשים, מתוקה, חברותית מאוד, מבינה הכל, בקיצור, טפו, טפו, הכל תקין.
    בחודש האחרון לערך, היא התחילה לנשוך. היא עושה את זה בעיקר כשיש אנשים נוספים בבית (חברים, סבא סבתא). זה נראה שהיא עושה את זה לצורך משיכת תשומת לב. אני מגיבה בנחרצות: אומרת לא תקיף ואף מרחיקה אותה ממני. זה רק מדרבן אותה יותר: היא מחייכת אליי חיוך ממזרי וממשיכה...
    מה ניתן לעשות? האם להמשיך עם הלא? האם לנסות להסית את תשומת ליבה מהעניין? האם להתעלם? האם זה נורמלי?
    אציין שבמשפחתון שלה אין תלונות על זה שהיא נושכת. כמו כן אציין שיוצאות לה שיניים (יש לה כבר 4) והיא די סובלת מזה
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 11.5, נושכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשיכות

    רביד
    09/06/2010

    שלום טל,

    נשיכות הרבה פעמים הן צורך של הילד להתבטא, כאשר הוא לא יודע לעשות זאת במילים עדין.

    עלייך להיות ברורה לחלוטין במסר שזה אסור, וזה לא נעים (ללא חיוכים וצחוק) ולנסות להבין באלו מצבים זה קורה, האם יש דברים מסויימים שמעוררים תגובה כזו? תנסי להבחין מתי זה קורה, באילו מקרים וליד מי? האם היא מנסה לומר לך משהו בכך?
    אני התנסתי באותו המצב עם בני שהרהב לנשוך בגן, והבנו לאחר תהליך שהוא מנסה להביע את עצמו או תוסכל ואין לו את הכלים כיצד להתמודד.
    האם יתכן שזה המצב?

    בכל מקרה בהצלחה, אני יודעת שזה לא פשוט המצב.

    רביד חכמון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    טל
    10/06/2010

    קודם כל תודה.
    אבל לא נראה לי שזה מתסכול כי היא עושה את זה דווקא כשכיף לנו ואנחנו משחקות ביחד. זה יכול להיותצ יחד עם חיבוקים שלנו אבל בעיקר כאשר יש אנשים נוספים בסביבה. זה סוג של תשומת לב נראה לי ואם אני מגיבה לזה (ואני מגיבה מאוד בתקיפות), היא בעצם משיגה את תשומת הלב, לא? כשאני אומרת לה לא! היא נותנת לי מבט שובב וחיוך מאוזן לאוזן וגם כשאני מרחיקה אותה ממני, היא חוזרת ומנסה לנשוך שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשיכות

    אילנה וינר-ריבקה
    11/06/2010

    את מגיבה נכון, תמשיכי עם ה"לא" האסרטיבי ואל תחייכי חזרה כאשר היא חייכת. כדאי בנוסף לתת לה חפצים שהיא יכולה לחקור עם הפה ולנשוך. כדאי להציע לה מייד כאשר היא נושכת ולהגיד "זה בסדר לנשוך".


    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו