למה לא עונים בפורום הזה??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה לא עונים בפורום הזה??
    רוני כ.
    11/06/2010

    ש לי ילדה בת שנתיים ו8 חודשים.
    לאחרונה החלו איתה מאבקים סביב עניין הלבוש,
    היא מתעקשת כל בוקר ללבוש שימלה חגיגית לגן ולא עוזר כאשר אני מנסה להסביר לה ששימלה חגיגית לא לובשים לגן כי תתלכלך ותהרס.
    גם כאשר בגד שהיא רוצה נמצא בכביסה היא מתחילה לבכות ולצעוק שרוצה ללבוש אותו.
    איך עלי להתנהג ולהתמודד עם כך על מנת לא ליהיכנס לקונפליקט איתה?
    בנסוף, העניין גוזל זמן רב בשעות הבוקר ולעיתים אנו ממהרים לעבודה ולגן.
    אודה על ייעוץ ועזרה בנושא,
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה לא עונים בפורום הזה??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת שנתיים ושמונה חודשים

    אילנה וינר-ריבקה
    12/06/2010

    שלום רב
    לא תוכלי למנוע קונפליקטים וימותים עם ביתך. היא נמצאת בגיל שילדים מראים את רצונותם באופן ברור ולעיתים קיים ניגוד רצונות ואינטרסים. לא משנה לביתך שעכשיו ממהרים לעבודה...

    יחד עם זאת ניתן ללוות אותה ואת התסכול שלה בכך שלא תלך לגן עם שמלה... מבחינתה זאת טרגדיה אמיתית ואין לזלזל בה אלה דווקא לתמוך ולהגיד שאת מבינה אותה, את הסבל שלה ואת התסכול וכי בארוחת שישי היא תוכל ללבוש את השמלה.

    אולי תתחילו את הבוקר מוקדם יותר על מנת להקל על הלחץ הזמנים.


    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו