זריקת חפצים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקת חפצים
    מלי
    21/06/2010

    שלום
    בני בן שנה וארבעה חודשים , מזה חודש כשלא מוצא חן בעיניו משהו הוא ישר מתחיל לזרוק כל מה שהוא רואה בעיניים. אני מסבירה לו ואומרת שאסור אבל הוא בשלו. למה הוא מתנהג ככה? בגלל שעדין לא יכול לדבר? ומה אפשר לעשות כדי שיפסיק להתנהג ככה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקת חפצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובות כעס של תינוקות

    מיכל דביר קורן
    03/07/2010

    שלום ליאן,
    התנהגות של השלכת חפצים היא ביטוי רגשי שמאפיינת מאוד תינוקות במצבי תסכול וכעס. זה דיי דומה למבוגרים שלא מסוגלים להביע את עצמם בצורה מילולית או מווסתת ומכאן לקוח המושג "להפוך שולחנות"....
    התגובה שלכם, כמו בכל מקרה של ביטוי רגשי בלתי מווסת, צריכה להיות של חינוך והצבת גבול על מנת לתת לו מילים לחוויה וכמו בכל עיניין של חינוך התהליך דורש חזרות רבות עד שיופנם: "אתה כועס שלא הרמתי אותך עכשיו אבל אסור לך לזרוק את זה" . בנוסף, את יכולה לתת לו לכעוס "איפה שמותר" כלומר, לתת לו לזרוק את הצעצועים שלו שכן ניתנים להשלכה כמו חפצים רכים, כדורים ועוד כדי שילמד להבחין מה כן ומה לא.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו