בן 7 חודשים ולא רוצה לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 7 חודשים ולא רוצה לאכול
    הילה.ג
    26/06/2010

    בני בן 7 חודשים ולא מוכן לאכול כלום. התחלתי לתת לו טעימות בערך בגיל 5.5 חודשים ומאז הוא פשוט לא רוצה כלום. הוא ממש סוגר לי את הפה כשאני מנסה להאכיל אותו. ניסיתי לתת לו לקחת ביד/ לקחת את הכפית בעצמו ולאלו הוא מגיב טוב יותר אבל עדיין לא ממש אוכל. האם יש סיבה להתעקש כרגע או לחכות לזמן שהוא קצת יותר משתף פעולה? (כרגע הוא יונק בלבד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 7 חודשים ולא רוצה לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר למזון מוצק

    מיכל דביר קורן
    11/07/2010

    שלום להילה ג.
    המעבר למזון מוצק - כך קוראים לאוכל השונה מהנקה/תמ"ל, גם אם הוא טחון דק - הוא שלב התפתחותי חשוב ומרכזי עבור תינוקות ולא כולם צולחים אותו באותו אופן וקלות. ישנם תינוקות רבים שזקוקים להרבה הרבה זמן הסתגלות וזה בסדר גמור, לכל אחד זמן וקצב משלו. חשוב ביותר להיות סבלניים, להמשיך ולהציע מגוון של מזונות בכל יום וגם אם טועם טיפטיפה על קצה הלשון לא להתייאש ולהציע שוב למחרת. נסי לשנות את הסוגים (פעם בטטה, פעם בננה, פעם אבוקדו וכו), נסי להחליף מיקומים בבית, כלי הגשה וכפיות. יש תינוקות שפשוט מעדיפים לאכול בכפיות מתכת ואילו אחרים מעדיפים דווקא על הכרית ועוד ועוד "שגעונות" והעדפות (לא ליד הטלוויזיה!!! וגם לא על הספה משיקולי כתמים ויריקות....). השיטה של שתי כפיות: אחת לך ואחת בשבילו היא טריק ידוע ויעיל, ואפשר להתחלף מפעם לפעם....
    בכל מקרה, אל תפסיקי לנסות, הראי לו שזה מספיק חשוב לך כדי שגם אם הוא לא אוכל אתם מקיימים את "הטקס" הזה מידי יום ביומו.
    את יכולה להתייעץ גם עם אחות טיפת חלב, לפעמים יש להן עצות טובות בעיניין....
    בהצלחה ובתאבון,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו