בכי בנסיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי בנסיעה
    פאני
    28/06/2010

    שלום רב,
    בני בן 9 חודשים ובאופן כללי אני יכולה להעיד עליו כבעל מזג לא שקט. התחיל את דרכו עם ריפלוקס שחלף לאחר מס' חודשים, אך אני לא יכולה לומר שהיו ויש לנו ימים רגועים איתו. מאז ומתמיד לא אהב נסיעות ברכב, למרות שלמיטב ידיעתי רוב הילדים אוהבים נסיעות ו/או נרדמים... חשבתי שהתופעה תחלוף ככל שיגדל, אך כל נסיעה מלווה בבכי. אי מגישה לו גירויים שונים תוןך כדי נסיעה, מנסה לשבת לידו או שלא, אך כל גירוי ממצה עצמו במהרה והוא באי שקט טורדני אשר הופך לעיתים לבכי מורט עצבים. האם נכון להציב גבולות לילד בגיל כזה? אם כן - אז איך? אי השקט שלו אינו מאפיין רק נסיעה אך במצב זה אני הכי חסרת אונים, בגלל הקושי להגיב ולאלתר פתרונות יצירתיים.
    אודה מאוד להתייחסותכן,
    פאי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי בנסיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי בנסיעה

    אילנה וינר-ריבקה
    02/07/2010

    פאני שלום רב

    לא מדובר בתחום הגבולות.

    מתיאוריך אני מבינה כי לבנך רגישות יתרה לתנועות. יתכן והוא לא כל כך אוהב נדנוד בידיים, נדנדות ועגלות.

    אם כך, לא מדובר בהצבת בגולות, אלא בחיפוש דרכים להקל עליו בנסיעות. אני צמיעה שתתייעצי עם מרפאה בעיסוק מומחית בגיל הרך (אין הרבה כאלו). אם תהיה מעוניינת, תגידי לנו מה איזור מגוריך ואבדוק האם אני מכירה מרפאה מומלצת קרובה אליכם.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו