תינוק שנותן מכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק שנותן מכה
    הילה
    29/06/2010

    שלום רב,
    יש לי ילד בן 15 חודשים שלא נמצא במסגרת גן.
    לאחרונה אנו נתקלים בבעיה והיא: כאשר הילד מתלהב ממשהו או לחילופין לא מקבל משהו שהוא רוצה התגובה היא מעין מכה עם היד.
    אנו נוהגים להגיד לו "אסור" ומסבירים לו שזה לא בסדר אך אין שום שיפור .
    שאלתי היא האם להמשיך בדרך הזו או לא להתייחס להתנהגות הזו וכך לא לתת לה מקום .
    אני מודה מראש אם תוכלו לכוון אותי מה לעשות הכי נכון,
    רונן.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק שנותן מכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק שנותן מכה

    אילנה וינר-ריבקה
    02/07/2010

    שלום רב

    ילדים ביל של בנך מגיבים לכעס ולתסכול דרך התנהגותם, מכיוון שטרם יודעים מה מותר ומה אסור בנוגע לדרכי התמודדות עם תסכול ובנוסף, טרם רכשו שפה מפותחת מספיק על מנת להגיב בדרכים אחרות.
    על המבוגים המסובבים אותו לעזור לו להבין מה הדרכים המקובלות להביע כעס ותסכול.
    בעיניי אתם מגיבים נכון, אומרים לו באופן ברור וחד משמעי שאסור להרביץ. חשוב מאד ברגעים אלה לא לצחוק, להשאר רציניים ולהביט מבט רציני בגובה העיניים של הילד. עד שתקבלו תגובה כל שהיא : חיוך של מבוכה, הורדת מבט, בכי, ועוד. בנוסף, לאחר שהילד נרגע ניתן לומר "במקומו" את רגשותיו: "אוף! אני ממש כועס כי אבא לא נתן לי לשחק בחשמל!". כך אתם נותנים לילד כלים לעתיד כאשר הוא ירכוש שפה מפותחת יותר יוכל להביע כעס ותסכול באופן מילולי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו