מפחד מבריכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחד מבריכה
    לימי
    02/07/2010


    היי
    אני אם לתאומים בני שנתיים ועשרה חודשים (שני בנים) כאשר אנחנו מנסים לקחת אותם לבריכה רק ההודעה על כך מעוררת בכי והיסטריה וכשמגיעים זה מחמיר , תחילה הם לא זזים מהכיסא ואחר כך הולכים לכל מקום רק לא למים, ברצוני להוסיף שאין בעיה באמבטיות, או בכל קשר אחר למים. מה עושים ? ומה הבעיה ?
    תודה לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחד מבריכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מבריכה

    ענת מיטב
    03/07/2010

    שלום לימי
    אפשר להיתגבר על פחד הבריכה בשתי דרכים עיקריות. אחת לקחת אותם לחוג שחייה לפעוטות שם מדריך מוסמך ילמד אותם לאט לאט להיתרגל לבריכה. החוגים נערכים בדרך כלל ההריכות קטנות, שקטות ונעימות כך שאין את כל הרעש וההמולה כמו בבריכה רגילה. כמו כן המים הרבה יותר חמים. הרבה פעמים הפחד הוא מכל ההמולה שיש מיסביב , האנשים הרבים, ההשפרצות והרעש.
    אפשרות נוספת הים לנסות לעשות את זה לבד בבית. אפשר לקנות בריכה מתנפחת קטנה. להציב אותה בחצר (אם יש) או במירפסת. למלות במים נעימיםולתת להם את האפשרות להתרגל לאט לאט..
    אני מקווה שעזרתי לך קצת. בכל מקרה הבילוי בבריכה צריך להיות מהנה וחוויתי.
    ענתי
    מדריכה לשחיית פעוטות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו