גמילה -האם להמשיך?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה -האם להמשיך?
    מלי
    08/07/2010

    בוקר טוב
    אני פונה לבקשת יעוץ והדרכה
    בתי הקטנה בת 2.2 לפני שבועיים וחצי הורדנו טיטול,החלטתי על כך בעקבות זאת שבכל פעם שהיתי מחליפה לה היא ממש נלחמה בי כדי להישאר בלי טיטול .הסברנו לה שמעכשיו עושים רק בסיר והיא כבר ילדה גדולה.
    הבעיה היא שהיא לא מבקשת לעשות את הצרכים ,אם הושבתי אותה "בזמן" אז היא עושה בסיר,וגם מאוד מתלהבת מהצלחתה,אך לרוב היא מודיעה על פיפי בדיוק בשניה שהוא מתחיל לצאת ואז כמובן אנחנו כבר לא מספיקים להגיע לסיר,אותו דבר גם עם הקקי
    השאלה היא איך ללמד אותה לבקש קצת לפני שהיא הולכת לעשות צרכים ולא באותה השניה?
    אולי התחלתי איתה מוקדם מדי והיא עדיין לא מוכנה,האם במקרה כזה כדאי להחזיר את הטיטול לזמן מה?
    האם שבועיים וחצי זה הוא לא זמן מספיק לגמילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה -האם להמשיך?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    אילנה וינר-ריבקה
    10/07/2010

    שאלה היא איך ללמד אותה לבקש קצת לפני שהיא הולכת לעשות צרכים ולא באותה השניה?
    אולי התחלתי איתה מוקדם מדי והיא עדיין לא מוכנה,האם במקרה כזה כדאי להחזיר את הטיטול לזמן מה?
    האם שבועיים וחצי זה הוא לא זמן מספיק לגמילה?

    נשמע שביתך נמצאת בשלב ביניים לקראת המעבר לשירותים. היא נהנית כשמצליחה לעשות בסיר. אז אני מציעה שתמשיכי עם התהליך. כאשר הילדה מפספסת תתייחסי לכך, ניתן להגיד לה "אופס, ברח לך פיפי, בפעם הבאה תצליחי לרוץ לסיר לפני שהפיפי בורח." כדאי להימנע מכעס וביקורת.

    אם יש לילדה זמנים קבועים לעשות קקי, קחו אותה לשירותים בשעות האלו. נשמע שלביתך מוטיבציה לתהליך ולמרות שהיא טרם מודיעה על כך לפני שעושה בעיני חבל לעצור את התהליך כעת.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו