קריירה וילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קריירה וילד
    אורית
    11/07/2010

    אני אמא לילד בן שנה, מתפתח יפה. אני אישה קרייריסטית שמאוד חשובה לה העבודה שלה. בקרוב אאלץ לנסוע לחו"ל למשך שבוע וחצי ואני קצת חוששת מהתגובה של הבן שלי- האם הוא יתעלם ממני כשאחזור? האם יגרם לו נזק? יש לציין שהוא נשאר עם אביו (חצי יום במשפחתון וחצי יום עם אביו) והסבתות יעזרו כמה שניתן. בנוסף, בני עדיין לא מראה מצוקה ברורה כשאני עוזבת את החדר, האם זה קשור לכך שהוא רגיל להיות בחברתם של מטפלים אחרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קריירה וילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    ב.
    11/07/2010

    אל תכניסי לך מחשבות לראש. זה דרך החיים שבחרת, וכמוך כמוני.. אני בעד קריירה (כמובן שהילדים יקבלו את זמנם) אבל אם את צריכה לנסוע לחול לשבוע וחצי זה לא נורא. יש אמהות שהולכות לטייל גם שבועיים אז מה??
    כשהילדה שלי הייתה קטנה גם לי היו רגשות אשמה, שהייתי עובדת מלא שעות והיום היא מעריכה את זה שאמא עובדת ורוצה להיות כמו אמא. אל תוותרי על עצמך, אבל גם אל תשכחי לתת לילדים את הזמן איכות שלך איתם. יש הורים שחצי יום בבית אבל לא משחקים עם הילדים אז מה זה שווה? להראות נוכחות? שבי איתו שחקי איתו, תדברי המון, והכי חשוב תהנו ותצחקו ביחד..
    ולגבי חול, אני בעד. אל תפחדי.
    מקקווה שעזרתי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו