קיבל מכה בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קיבל מכה בגן
    אתי
    12/07/2010

    שלום רב לאחר בדיקה המלצות ואינטואיציה אישית הכנסנו היום בלב שלם את בננו בן שנה וחודש לגן.אתמול הייתי איתו בגן שעתיים יחד והוא התאקלם מאוד יפה אפילו לא חיפש אותי.היום עזבתי אותו לשעה והוא שיחק ולא בכה.
    כשחזרתי לאסוף אותו לאחר זמן מה ראיתי מכה עדינה על המצח לא משהו נורא לא מדמם אבל מכה
    הוא נראה בסדר גמור והמטפלות אמרו שהוא היה מקסים לא בכה רקד ודיבר ושיחק עם כולם.
    בהתחלה חשבתי להתקשר למנהלת הגן ולשאול מה קרה ועכשיו אני חושבת אולי לשוחח איתה על כך מחר על הבוקר פנים מול פנים.מה כדאי?מה הכי יתרום?
    חשוב לי מאוד שיעדכנו אותי על כל דבר וציינתי זאת בפני הגננות זה ילד ראשון שלי ואני מאוד דואגת
    לדעתי המטפלות לא ראו בכלל שקרה משהו וזה מה שמדאיג אותי.מה לדעתכן צריך לעשות?
    תודה אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיבל מכה בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבל מכה בגן

    אילנה וינר-ריבקה
    16/07/2010

    לא משנה באיזו דרך, תפני למנהלת ותשתפי אותה בחרדותיך.
    יחד עם זאת, קחי בחשבון שילדים בגן מקבלים יותר מכות וחשופים יותר באופן כללי ולעיתם הגננות לא יכולות להגן על פני כל מכה. אז תשתפי את האחראית ותבקשי שיעדכנו אותך לגבי הילד באופן מפורט יותר, אך בידיעה שלא תוכלי לחסוך מבנך במיוחד בגילו, מחבלות קטנות שהן אפילו חשובות ללמידת הילד על סביבתו ועל עצמו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו