עזרה דחופה בבקשה!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה בבקשה!!!!!!!!!
    תמר
    19/07/2010

    שלום
    בני בן שנה וחודשיים. מהרגע שנולד הוא איתי בבית. בספטבר הוא יכנס למעון.
    לאחרונה הוא ממש "נדבק" אליי, לא יכול בלעדיי. אפילו אם הוא נשאר עם אבא שלו- הוא בוכה.
    הוא גם כועס הרבה על אבא שלו- במקום להתלהב כשאבא שלו חוזר מהעבודה הוא צועק עליו ולא רוצה שיתקרב אליו.
    1. מה יכולה להיות הסיבה לכך???
    2. האם יתכן שחרדת הזרים חזרה לו שוב פעם???- כשאנשים זרים מתקרבים אליו רוצים לחבק או לנשק אותו הוא מתחיל לבכות בכי היסטרי.
    3. אני נורא מפחדת מהכניסה שלו למעון. מה אפשר לעשות כדי להקל עליו??? אני בטוחה שהוא לא יפסיק לבכות שם.
    4. לאחרונה יש לו התפרצויות זעם.אני לא יכולה להצביע בדיוק על הגורמים לכך אבל ההרגשה היא שפתאום הוא נהיה ממש כועס ועצבני. (עד לפני כמה חודשים הוא היה תינוק מאוד עדין ורגוע).
    5. האם כדאי לפנות לפסיכולוג תינוקות בעקבות מה שציינתי???

    תודה רבה לכם!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה בבקשה!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי.......

    תמר
    22/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה מדלגים???

    תמר
    25/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפורום פעיל???

    תמר
    30/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקראת הכניסה למעון

    מיכל דביר קורן
    31/07/2010

    שלום תמר,
    ההיצמדות המוגברת של בנך אלייך מבטאת לא רק חשש מפני זרים אלא גם חשש מפני נטישה או 'חרדת נטישה' וזהו דפוס מאוד אופייני בגילו. פעוטות בגיל הזה כבר יודעים היטב שההורה המטפל הוא שיכול לסייע להם בצורה הטובה ביותר ועל כן מעדיפים את חברתו. הוא חושש שתתרחקי כיון שלא בטוח שאביו, או אחרים, יוכלו להבין אותו באותה מידה, לסייע לו ולבלות איתו באופן שהוא רגיל ומעדיף. התפרצויות הכעס יכולות להיות כתוצאה ממצבי החרדה הללו, ועשויות להיות להן גם סיבות אחרות, קשה לי להעריך מתוך מה שכתבת: מתי מופיע? באיזה תדירות?
    ולגבי הכניסה למעון, יתכן שיהיה לו קשה בהתחלה, ובוודאי מכיון שאת מרגישה שההזדקקות שלו אלייך נמצאת בשיאה, אולם בהנחה שמצאת עבורו מקום נעים וטוב, הרי שבהדרגה שניכם תתרגלו....אני מזמינה אותך לקרוא דיונים קודמים בפורום שלנו בנושא

    ובנוגע להתלבטות האם לפנות לייעוץ : נראה לי שאת אולי מרגישה מאוד לבד בכל ההתלבטויות האלה, יש לך הרבה שאלות ונושאים בהתמודדות איתו שמטרידים ומלחיצים אותך וזאת סיבה מצויינת לפנות לעזרה.....
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה ועוד משהו קטן...

    תמר
    01/08/2010

    בני כאמור קשור אליי מאוד ולאביו לעומת זאת בכלל לא.
    אני מרגישה שבעלי לא מקדיש לו מספיק זמן איכות.
    כשאני מנסה לדבר על כך עם בעלי ולומר לו שהיחסים ביניהם יכולים להפגע אם לא ישתדל יותר, הוא אומר שזה ממש שטויות מה שאני אומרת.
    אני לא צודקת???
    מה אני יכולה לעשות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו